تقدیر از «برگزیدگان»؛ ابتکار کنسولگری ایران در سلیمانیه

۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۵ کد : ۱۹۹۵۹۴۴ سرخط اخبار

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه بزرگ عکس آثار فرهنگی و تاریخی و اماکن گردشگری ایران در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح روز پنجشنبه ۱۰ مهرماه، مراسم اهدای جوایز و تجلیل از عکاسان برگزیده مسابقه بزرگ عکس آثار فرهنگی و تاریخی و اماکن گردشگری ایران، با حضور دکتر هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه و جمال صالح رئیس سندیکای عکاسان استان سلیمانیه، در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار و لوح های تقدیر و جوائز برگزیدگان اهداء شد .

به گزارش ایسنا ، در این مسابقه که به ابتکار سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه برگزار شد، از میان ۳۰ عکس دریافتی از عکاسان اقلیم کردستان، ۵ عکس به عنوان عکس های برتر از سوی هیات داوران برگزیده و معرفی شدند .
 


در این مراسم که با پوشش گسترده رسانه های اقلیم کردستان برگزار شد، استاندار سلیمانیه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، رئیس سندیکای عکاسان سلیمانیه و عکاسان برگزیده، در صحبت های جداگانه، به نقش برجسته هنر در تقویت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی میان ملت ها اشاره و خواستار گسترش ارتباطات میان جامعه هنرمندان و عکاسان ایران و اقلیم کردستان عراق و استفاده از ظرفیت هنر عکاسی برای به تصویر کشیدن جاذبه های گردشگری و توسعه رفت و امد گردشگران میان دو طرف شدند.

انتهای پیام

 


نظر شما :