پست اینستاگرامی محمدرضا عارف و نسخه‌پیچی برای مقابله با آمریکا

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۵ کد : ۱۹۹۵۶۹۲ سرخط اخبار

محمدرضا عارف در پیامی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس تاکید کرد که با استفاده از تجربیات دولت دفاع مقدس و تنوع افکار در اداره کشور و بهانه ندادن به دشمن می توان در برابر قلدری آمریکا ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت هفته دفاع مقدس در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از امام خمینی(ره) نوشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای بازخوانی تاریخ جنگ و دفاع مقدس چرا که بدین وسیله می‌توان از تجربیات گوناگون و گرانسنگ آن دوران در مقطع فعلی استفاده کرد. بر این باورم که دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است و بزرگترین درس آن دوران هم حفظ وحدت و انسجام داخلی در مقابل دشمن است. همین وحدت و همدلی بود که در سخت‌ترین دورانی که کشور از لحاظ اقتصادی با آن رو به رو بود اما با مدیریتی که دولت دفاع مقدس با حمایت مردم از خود نشان داد از آن شرایط عبور کردیم.

او در بخش دیگری از این یادداشت نوشت: «امروز هم در برابر قلدری دولتمردان آمریکا که به دنبال جنگ اقتصادی با ملت ایران هستند بهترین راه تدبیر، وحدت و انسجام داخلی و اداره کشور با تنوع افکار و استفاده از ظرفیت نخبگان و بهانه‌ندادن به دشمن قدار است. در دفاع مقدس هم به رغم برخی نگاه‌های متفاوت به موضوع چگونگی مدیریت جنگ اما با هدایت مدبرانه امام خمینی و از خودگذشتگی، ایثار و نثار بهترین فرزندان ما، آینده‌ای بهتر و با عزت برای ما و نسل‌های بعد از ما به ارمغان گذاشته شد.

سربلندی، استقلال و آرامش امروز ما مدیون کسانی است که در میدان نبرد بی‌محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از دل طوفان قهر و کین بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند. امروز وقت آن است که بار دیگر صلح‌خواهی و اعتراض ما به جنگ در جهان بلند شود. چه جنگی که قدرت‌ها و دولت‌های توسعه‌طلب راه می‌اندازند و چه جنگی که تروریست‌ها ایجاد کردند.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا، از خداوند متعال می‌خواهم همه ما را قدرشناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه ایشان را نصیبمان سازد.

216216


( ۳ )

نظر شما :