ماهواره «نور» نشان داد در شرایط تحریمی هم امکان توسعه وجود دارد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۹۹۱۱۷۴ سرخط اخبار

نماینده مردم لامرد و مهر به پرتاب موفق ماهواره نور در شرایط تحریمی اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریمی نیز امکان توسعه پیشرفت و آبادانی کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر امروز 14 اردیبهشت 1399 در نطق میان‌دستور خود ضمن تقدیر و تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمان و پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا، یاد سپیدپوشان درمانی کشور که در این راه شهید شده‌اند را گرامی داشت. 

وی به پرتاب موفق ماهواره نور در شرایط تحریمی اشاره و تأکید کرد: در شرایط تحریمی نیز امکان توسعه پیشرفت و آبادانی کشور وجود دارد. 

وی با اشاره به افتتاح چندین طرح و پروژه در حوزه انتخابی خود و همچنین افتتاح کارخانه آلومینیوم، مجموعه ورزشی حاج قاسم لامرد، ترمینال جدید فرودگاهی لامرد اشاره و تأکید کرد: لامرد و مرد به قطب صنعتی فارس تبدیل شده است و اتفاقاتی که در این شهرستان افتاده متضمن منافع اقتصادی استان فارس است. 

وی تأکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه انتخابی مهر و لامرد موجب اشتغال 500 نفر از جوانان این شهرستان شده و با احداث شهرک آلومینیوم در سال جهش تولید، شاهد اشتغال‌زایی جوانان برومند استان فارس خواهیم بود.

وی در پایان نیز به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره و از مسئولان خواست که در جهت رفع آنان اهتمام بورزند.


( ۱ )

نظر شما :