دخالت‌های آمریکا از عوامل قطع اینترنت در ایران بود

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۷ کد : ۱۹۸۷۶۹۰ سرخط اخبار

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  رئیس فراکسیون مستقلین مجلس  در خصوص نشست امروز (یکشنبه) فراکسیون متبوعش با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دخالت‌های آمریکا عامل بزرگ تحریم آزادی‌ها بوده و درحال حاضر این کشور توییتر جان بولتن را هم محدود کرده است.

به گزارش افکار نیوز، وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی تحریم آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط آمریکا را محکوم می‌کند، افزود: یکی از عوامل قطعی اینترنت در داخل ایران دخالت‌های بی‌جای آمریکا در کشور است.

رئیس فراکسیون مستقلین تاکید کرد: در نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش‌هایی در زمینه شرایطی که در کشور وجود داشت و چگونگی قطع، وصل اینترنت و میزان خسارت وارده بر شرکت‌ها ارائه کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش آذری جهرمی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و استارت‌آپ‌ها با توجه به قطع اینترنت متحمل خسارت‌های شده‌اند، افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور چاره‌ای جز قطع اینترنت وجود نداشت که تدبیر هوشمندانه‌ای بود، هرچند در برخی از محل‌ها کوتاهی‌ وجود داشت و مقرر شد که این کوتاهی‌ها جبران شود.

کلید واژه ها: اینترنت


نظر شما :