عبدالسلام: حمایت از راه‎حل سیاسی بحران یمن محور گفت‌وگو با ظریف بود

۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۱۸ کد : ۱۹۸۵۴۹۲ سرخط اخبار

سخنگوی جنبش انصارالله گفت که در دیدار با وزیر خارجه ایران همکاری مشترک با تهران برای حمایت از راه‎حل سیاسی بحران یمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب دیدارش با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت که در این دیدار راه‌های تقویت روابط دوجانبه و دیپلماتیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه «المسیره»، وی تاکید کرد که در این دیدار همچنین درباره همکاری مشترک صنعاء با تهران با هدف حمایت از راه‌حل سیاسی بحران یمن و پایان محاصره و جنگ گفت‎وگو صورت گرفته است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران در دیدار یا سخنگوی انصارالله با تأکید بر توقف هر چه سریع تر جنگ و رفع محاصره یمن، آمادگی کشورمان را برای ارسال کمک‌های انسانی به این کشور اعلام کرد.

ظریف در این دیدار با ابراز تاسف از کشتار مردم مظلوم یمن و محاصره پنج ساله این کشور خواستار توقف هر چه سریع تر جنگ و رفع محاصره یمن شد.

انتهای پیام/ق


نظر شما :