واکنش محسن رضایی به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلستان

۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵ کد : ۱۹۸۴۶۴۳ سرخط اخبار

محسن رضایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق واکنش نشان داد .

به گزارش ایسنا، متن این توئیت به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی در طول تاریخ چهل ساله خود، در هیچ معرکه‌ای آغازگر تنش نبوده، اما در پاسخ به زورگویان و گردنکشان، تعلل نکرده و تردید به دل راه نداده است.

انگلیس اگر نفتکش ایرانی را رفع توقیف نکند، وظیفه دستگاه‌های مسئول، اقدام متقابل و توقیف یک نفتکش انگلیسی است.

انتهای پیام


( ۱۰ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۷
چهار موضوع باید در توقیف این نفت کش مورد نظر قرار گیرد. تحریم سوریه توسط اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۱ مطمئنا جفنگ است. دلایل میتواند یکی از چهارگزینه ذیل یا مجموعه ای از تمام ان باشد الف- علاقمندی امریکا به تحریم نفتی و مسئله ایجاد شده برای نفت کش ها در بحر عمان که مطمئناکارایران نبوده است ب-سرنگونی هواپیمای بی سرنشین امریکائی که مطمئنا درابهای ایران بوده است وامریکائی ها فعالیتی جهت خروج باقیمانده ان در ابهای بینالمللی نکرددند ومشخص نیست این هواپیما در اختیار چه گروه و دولتی بوده است.امکان دارد انگلیس بوده باشد.مرکز فرماندهی ازپروازاین هواپیما کاملا بی خبر بوده وحتی نوع هواپیما را اشتباه عنوان کرده وامارات انگلیسی است تا امریکائی ج.-تغییرات رهبری در حزب جمهوریخواه انگلستان. وپست نخست وزیری در اینده ج- تحریک ایران به شدت عمل نظامی . من به بخش ج نیز بسیار اهمیت میدهم.شما چگونه میتوانید با هزینه اندک در شرایط موجود عمل به نفع مردم ایران کنید؟
حسین رهنما ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۰
اینکه دزدان دریایی رژیم غارتگر و جنایتکار انگلیس نفتکس ایرانی را بربایند البته جای تعجب ندارد، نکته ی قالب تاسف و تامل اما فقدان وانکش قاطع از حانب ایران است. مطئمن باشید، ادامه ی چنین رویه ای تنها و تنها سیاستمداران انگلیسی و سایر دشمنان ایران و دزدان سر گردنه را، در انجام اعمال غیر انسانی و غیر قانونی خویش جری تر خواهیم کرد. به درستی دزدهای آنگلوساسکسون چه در رفتار و کردار مسئولان کشور دیده اند که آنر به مثابه چراغ سبز به حملات و خربکاری و غارتگری بیشتر تعبیر کرده اند؟
عباس ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۷
خیلی وقت بود از آقا محسن خبری نبود، خوشوقت شدیم از این موضع گیری، پس پیش به سوی سناریوی طراحی شده از سوی آمریکا و متحدانش!