امریکا سپاه را قدرتمندتر کرد

صادق خرازی در واکنش به اقدام کاخ سفید علیه سپاه: امریکا تابع قانون جنگل است+فیلم

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۶ کد : ۱۹۸۲۶۸۷ خاورمیانه انتخاب سردبیر
فعالان سیاسی معتقدند: اقدام احمقانه ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موجب قدرتمند تر شدن سپاه و انسجام ملی کشور خواهد شد.
صادق خرازی در واکنش به اقدام کاخ سفید علیه سپاه: امریکا تابع قانون جنگل است+فیلم

دیپلماسی ایرانی: محمدرضا باهنر  فعال سیاسی گفت: اقدام امریکا برای ما جدید نیست اما واقعیت این است که بهترین روز اعلام این اقدام روز پاسدار بود.  بحث پاسدار و حریت امام حسین (ع) بهترین موقعیت برای اعلام این اقدام خصمانه بود تا دشمن بی چشم و رو انجام دهد.

او درباره هدف امریکا گفت: امریکایی ها خود را موظف می دانند به هرقمیتی شده از رژیم اشغالگر قدس حمایت کنند. خوش خدمتی که هیئت حاکم امریکا به سردرمداران رژیم صهیونیستی می کند انقدر زیاد شده که اگر زمانی می گفتیم رژیم صهیونیستی در راس تروریست هاست امروز باید گفت امریکا سردسته تروریست هاست.

واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران 

باهنر با بیان اینکه این کار امریکا عملا هدیه ای به مردم ایران بود، افزود: امروز همراهی و همدلی در جناح های مختلف کشور دیده شد. امروز نمایش عظیمی از وحدت در کشور دیده شد. این دفعه خیمه شب بازی نبوده است واقعیت این است که در حکومت کوتاه ترامپ مشخص شد در مسائل سیاسی، اقتصادی و جهانی به عنوان قصور حاکم بر امور جهانی نام برده شده و اقدامات ترامپ فقط هزینه های کشور امریکا را بالا برده است مثلا 7 تریلیون دلار در عراق هزینه می کند بعد گاو شیرده ا ی پیدا می کند تا پول را بگیرد حال باید دید مردم امریکا با چه دیدی آینده کشور خود را در اختیار افرادی چون ترامپ قرار می دهند که فقط منافع امریکا را قربانی می کند.

او افزود: امروز همه می دانند نقطه به نقطه سرزمین اشغالگر قدس در اختیار و در تیررس نیروهای جهادی است و محاسبات آنها ( امریکایی ها) اشتباه محض است. 

صادق خرازی فعال سیاسی درباره اهداف امریکا گفت: امریکا تابع قانون جنگل است و  همانطور که اشغالگری اسرائیل را در جولان به رسمیت می شناسد با قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی در واقع با خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی شکلات شیرینی به اسرائیل داده است.

ترامپ اصلا از سیاست چیزی نمی داند و نام سپاه که در سازمان رزم دنیا تحولات شگرفتی انجام داده است بدون درنظر گرفتن عواقب کار دست به کاری می زند. 

واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران 

 او افزود: در 11 ستامبر ایرانی ها به راحتی کابل را فتح کردند و امریکایی ها از این کار ایران به خود می لرزیدند و از اینکه نیروی سپاه پاسداران بدون کمترین تلفات توانست کابل را فتح کند در تعجب مانده بودند. 

داعش فرزند حرام زاده ای است که امریکا با برخی هم پیمانان منطقه ای خود ایجاد کرده بود و عربستان برای اینکه از نظر امنیتی از داعش به دور باشد به القاعده باج های فراوان داد تا داعش به عربستان نفوذ نکند.

خرازی گفت: تمام عراقی ها معتقدند که امریکا 7 هزار میلیارد در منطقه هزینه کرده است و بازهم شکست خورده است. مشکل اصلی این است که امریکایی ها در هیچ جای منطقه موفقیتی نداشته است. 

او درباره پیامدهای اقدام ترامپ گفت: تحلیل گران سیاسی با فرمان اقای ترامپ خیلی سرد برخورد کرده اند چراکه اصل پیمان بی اعتبار است و هیچگونه بستر حقوقی ندارد.

خزازی تاکید کرد: فرمان ترامپ مشروعیت ندارد، امریکایی ها فقط کشورها را مورد آزار قرار می دهند. طالبان و القاعده را خود امریکا بوجود اورده و نمی تواند این را کتمان کند بنابراین قراردادن سپاه پاسدارن ایران در فهرست گروههای تروریستی مشروعیت قانونی و حقوقی ندارد چون خود آنها حامی اصلی گروههای تروریستی و تروریسم هستند.

خرازی گفت: همگان امروز می دانند اندازه دنیا چقدراست و اینگونه نیست که هرکس بخواهد هر نظری بدهد و بی پاسخ بماند.

واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران 

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درارتباط تلفنی درباره پیامد اقدام امریکا گفت: اقدام ابلهانه امریکا و حلقه ای که دیروز به دست ترامپ در مجموعه حلقه های تروریستی به ایران بود کار شگفت انگیز و نوبر بود که نیروی مسلح یک کشور را که برامده از دل ملت است را در فهرست گروه تروریستی قرار دهد.

 ترامپ و مجموعه دولت او در دام اسرائیل قرار گرفته است و به انزوای بیشتر امریکا خواهد انجامید. خروج امریکا از پیمان های بین المللی، به رسمیت شناخت اسرائیل در بلندی های جولان و قراردادن فلسطین به عنوان پایتخت اسرائیل حیثیت امریکا را از بین خواهد برد در عوض در کشور ما موجب انسجام ملی و حمایت بیشتر مردم از سپاه شد. 

 واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران

 حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در ارتباط تلفنی گفت: حماقت ترامپ قابل تبریک است. اقدام ترامپ هیچ ارزش سیاسی و اجتماعی ندارد. اقدام ترامپ در قالب تئوری مرد دیوانه مطرح می شود و در کتاب خرد بی خردی نیز امده  که باید زمانی خود را دیوانه نشان دهیم تا حریف از ما بترسد.

ترامپ با قراردادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی ادعای پمپئو را تکرار می کند و می گوید می خواهیم جلوی فعالیت سپاه در منطقه را بگیریم اما ترامپ باید بداند فعالیت سپاه زیر نظر گروه قدس است که این گروه سالهاست در فهرست تحریم قرار گرفته است.

شریعتمداری افزود: امریکا در سوریه، عراق، افغانستان مجبور به عقب نشینی شده است و هیچ کاری نتوانسته انجام دهد. ترامپ فقط می گوید 7 تریلیون دلار در عراق هزینه کرده ایم اما با این همه هزینه بازهم در شب و چراغ خاموش وارد عراق می شود درحالی که روحانی رئیس جمهور ایران با استقبال گسترده وارد عراق می شود. 

او گفت: باید از اقای ترامپ پرسید در قبال سردار سلیمانی نقطه تاپ سپاه قدس چه کاری می خواهید انجام دهید.

او افزود: این کارهای امریکا تاکنون برای ما سود زیادی داشته و به قول رهبر انقلاب فقط گربه رقصانی بیش نبوده است.  

 

 واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران

محمد هاشمی فعال سیاسی در ارتباط تلفنی گفت: در سال 57 وقتی دولت امریکا متوجه شد نمی تواند شاه را نگهدارد و انقلاب اسلامی پیروز می شود همان زمان تصمیم به کودتای سیاسی گرفت ولی به این نتیجه رسید که کودتا در ایران غیر ممکن است. 

هاشمی افزود: امریکا همیشه مخالف جمهوری اسلامی ایران بوده است و در این 41 سال فقط 2 واژه بیان کرده است که یا خواهان تغییر رفتار  ایران بوده اند یا خواهان تغییر نظام بوده اند. 

او افزود: تفکر شیعه و اهل بیت اسلام ناب است که ارزش آن با هیچ کدام از مکتب های قابل مقایسه نیست بنابراین به دنبال این است که هرطور شده این صدا را خفه کند. در سال قبل نیز جان بولتون به منافقین گفته بود کریسمس 2019 را در تهران جشن می گیریم که تاکنون هیچ کدام از توطئه های آنها موفق نبوده است و جز شکست و بدنامی حاصلی نداشته است.

واکنش‌ها به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران 

مهدی فضائلی روزنامه نگار در ارتباط تلفنی گفت: امریکا به ظاهر می خواهد قدرت خود را به رخ بکشد اما تلاش آنها برای اجرای تحریم های بی سابقه به نتیجه مدنظرشان نرسیده و ادامه راه برای آنها ممکن نیست بنابراین سعی دارند با این کار وارد معامله ای با ایران شوند و  می خواهند برگ برنده را در دست داشته باشند اما در آینده خواهیم دید که سرانجام منجر به عقب نشینی خواهند شد.

او افزود: مشابه این اقدام را سالهاست در قبال حماس و حزب الله انجام داده اند و آنها را نیز در فهرست گروه های تروریستی قرار داده اند که از جایگاه آنها کم نکرده بنابراین قراردادن سپاه پاسداران نیز در گروههای تروریستی موجب قدرتمند تر شدن سپاه خواهد شد.

فیلم این برنامه را از اینجا ببینید.

کلید واژه ها: سید محمد صادق خرازی افزودن سپاه به فهرست گروه های تروریستی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ


( ۵ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۰:۴۹
جنگل نیاز به قانون ندارد.ما حیوان حشی نداریم. ما حیوان حیوان ازار نداریم. اگر حیوانات وحشی بودند برانها پیامبران نازل میشدند.ولی انسان وحشی سیری ناپذیر وانسان ازار داریم زیاد هم داریم. این همه پیامبر هم داریم. یک حیوان گوشتخوار به اندزه رفع گرسنگی شکار میکند.سردخانه برای نگاهداری ندارد. اگر حیوانات وحشی بودندنه جنگل وجود داشت ونه حیوان علفخوار.این انسان است که وحشی است. ونیاز به تعلیم وتربیت دارد. سرش را از سجده وخواب که بردارد ظلم میکند.حیوانات عقل تجاوزوزیاده خواهی واستثمار یکدیگر را ندارند.این انسان با شعور است که برده سازی وبرده داری میکند. جنگل وحیوانات را معدوم میکند. میلیون میلیون انسان را درزیاده خواهی میکشد.بمب هائی میسازد و بازهم تکامل میبخشد که انسان را در اشل میلیونی میکشد.جالب است که خود را متمدن هم مینامد وبه این بمب ها افتخار میکنند علم انها علم نمرودی وصعود به اسمانها وتسلط بر زمین و مردم زمین وزمان است.این حکایت سعدی را در گلستان خوانده اید دو برادر بودندیکی علم اموخت ودیگری مال اندوخت عاقبت یکی علامه عصر گشت ویکی عزیز مصر شد.پس این توانگر به حقارت در فقیه نظر کردی که من به سلطنت رسیدم واین همچنان درمسکنت بمانده است.گفت شکر نعمت باری عزالاسمه هم چنان بر من بیشتر است که میراث پیامبران یافتم یعنی علم وترا میراث فرعون وهامان رسید یعنی ملک مصر . کجا خود شکر این نعمت گذارم که زور مردم ازاری ندارم..حافظ نیز در این موردغزلی داردمن از بازوی خود دارم بسی شکر که زور مردم ازاری ندارم.برخی کشورها طاغوت اند ودر نیل غرق خواهند شد.نیلی که انها را غرق میکند تباهی وگمراهی واخلاق نمرودی است.