آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای شکست خورد

۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۷ کد : ۱۹۷۲۶۹۳ سرخط اخبار

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن اشاره به این که آمریکا و اسرائیل از تروریست های تکفیری حمایت می کنند، گفت: توافق هسته ای ایران یک توافق بین المللی است و باید به آن احترام گذاشته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن اشاره به اینکه آمریکا تلاش کرد سوریه را ویران کند تا یک خاورمیانه و تقسیم بندی جدید ایجاد کند اما ما توانستیم با طرح آن مقابله کنیم، گفت: آمریکا می خواست از توافق هسته ای خارج شود اما توافق هسته ای یک توافق بین المللی است و تنها میان ایران و آمریکا نیست و انتظار می رود که توافق های بین المللی مورد احترام باشند زیرا تمام کشورها بر سر آن ها توافق کردند.

وی افزود: آمریکا با یک توافق بین المللی مخالفت می کند زیرا از طریق آن به منافع مورد نظرش نرسید، آمریکا ظالم است و همان گونه که می بینید از بسیاری از طرح ها و مواضعش شکست خورده است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه اگر مقاومت نبود طرح های آمریکا و اسرائیل شکست نمی خورد، گفت: آمریکا در مقابله با توافق هسته ای ایران شکست خورد و طرح آمریکا برای ویرانی سوریه و حمایت از اسرائیل شکست خورد و بیشتر از این نیز شکست خواهد خورد.


نظر شما :