محبوبیت ترامپ از کلینتون بیشتر شده است

۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۶ کد : ۱۹۷۰۲۶۲ سرخط اخبار

یک نظرسنجی نشان داد اگر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا همین امروز برگزار شود دونالد ترامپ حتی آرای بیشتری به نسبت این انتخابات کسب خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس یک نظرسنجی که از سوی بلومبرگ انتشار یافت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا محبوبیت بیشتری نسبت به هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا دارد. این در حالی است که این نتیجه با توجه به این که ترامپ اخیرا در نظرسنجی های مربوط به محبوبیتش به عنوان رئیس جمهور آمریکا نتایج بد تاریخی کسب کرده، بسیار جالب توجه است.

در نظرسنجی مذکور ۳۹ درصد هیلاری کلینتون و ۴۱ درصد دونالد ترامپ را انتخاب کردند.

این در حالی است که دونالد ترامپ هنوز از عمل به وعده هایش در مورد تغییرات گسترده در نظام بهداشت و درمان و اصلاحات مالیاتی بازمانده است و بودجه نیز هنوز تصویب نشده است.

با وجود همه کوتاهی های ترامپ در عمل به وعده هایش اما هنوز آرای وی از هیلاری کلینتون بیشتر است.

از آنجا که هیلاری کلینتون حتی در حال ریزش آرای خود در میان کسانی که قبلا به او رای دادند است این یک نشانه بد برای حزب دموکرات آمریکا محسوب می شود.

در این نظرسنجی هشت درصد رای دهندگان به کلینتون گفتند که قبل از انتخابات از او حمایت نمی کردند اما ۲۰ درصد از کسانی که در انتخابات به او رای دادند اکنون از او حمایت نمی کنند.

کلید واژه ها: هیلاری کلینتون دونالد ترامپ


نظر شما :