نیروهای سایه خواستار پیروزی کلینتون هستند

۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۹ کد : ۱۹۶۴۴۵۷ سرخط اخبار

مقام پیشین وزارت خزانه داری آمریکا در یادداشتی به احتمال بروز ناآرامی و اختلال های گسترده در جریان انتخابات آمریکا اشاره کرد.

به گزارش فارس، «پاول کرگ رابرتس» معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا در یادداشتی مدعی شد که افراد پشت پرده حاکمیت آمریکا خواهان برتری «هیلاری کلینتون» دموکرات بر «دونالد ترامپ» جمهوری خواه هستند، زیرا کلینتون «عروسک خیمه شب بازی» منافع راهبردی آن ها چون سیاست های خارجی خصمانه تر با روسیه در قبال سوریه، اوکراین و دیگر مناطق است.

از دیدگاه این مقام پیشین دولت آمریکا، «نیروهای سایه» که در اصل بر این کشور حکومت می کنند، می توانند ماجرایی شبیه به یازدهم سپتامبر دیگر البته به صورت دیجیتالی را رقم بزنند.

 رابرتس در ادامه یادداشت خود عنوان داشت که وقوع ناآرامی، قطع جریان اینترنت و برق، از کار افتادن سامانه های حمل و نقل و فلج شدن سامانه های بانکداری و ارتباطی حتی برای تنها چند ساعت از جمله مواردی هستند تا ما ه ها تلاش برای القای اینکه روسیه یک دشمن خارجی مداخله گر در دموکراسی آمریکا است، محقق شده و ادعا شود که مسکو برای ورود «رفیق ترامپ» به کاخ سفید در تلاش است. در چنین حالتی مقام های آمریکا قادرند به طور محتمل  انتخاب دونالد ترامپ را پوچ و باطل اعلام کنند.

معاون سال های دور وزارت خزانه داری آمریکا در انتهای این یادداشت نوشت: «در واقع، این سناریو می تواند از اعلام بی اعتبار بودن نتایج هم فراتر رود. ممکن است مقامات ایالات متحده اعلام کنند که باید برای "دفاع از امنیت ملی"، وضعیت اضطراری اعلام شود. چنین طرحی از "سیاست دستکاری شده" هم فراتر رفته و چراغ سبزی برای کودتای نیروهای پشت پرده ای خواهد بود که به این نتیجه رسیده اند که حتی با دستکاری معمولی آرا هم نمی توانند پیروز شوند.»


نظر شما :