کالین پاول ترامپ را ’مایه خفت آمریکا’ خواند

۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۴ کد : ۱۹۶۳۱۵۵ سرخط اخبار

بنابر گزارشی که از محتوای ایمیل های هک شده کالین پاول، وزیر خارجه اسبق آمریکا، منتشر شده وی دونالد ترامپ را "مایه خفت ملی" برای کشورش خوانده است.

کالین پاول، وزیر خارجه دولت بوش در واکنش به این خبر گفته "حرفی در این باره ندارد" اما صحت و سقم آن را هم انکار نکرده است.
کالین پاول، جمهوری خواه و ژنرال چهار ستاره بازنشسته ارتش آمریکا، در ماه های گذشته کمتر وارد مباحث انتخاباتی شده بود.
پاول همچنین پیش تر هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات پیش روی آمریکا را مورد انتقاد قرار داده بود و او را در ارتباط با استفاده از ایمیل شخصی اش "گستاخ" خوانده بود.
آن طور که وبسایت دی.سی.لیکز گزارش کرده، پاول این اظهارات را در قالب ایمیلی که ماه ژوئن گذشته به امیلی میلر، روزنامه نگار و دستیار قبلی اش، فرستاده بیان کرده است.
او در این اظهارات همچنین دونالد ترامپ را چهره "منفور جهانی" خطاب کرده که در حال "نابود کردن خودش" است و "نیازی به حمله دموکرات ها" ندارد.

وی همچنین از سخنان ترامپ که گفته بود اوباما در آمریکا بدنیا نیامده انتقا کرده و گفته است: همه دروغ ها و سخنان بی معنی او را شنیدم تلاش برای تخریب رئیس جمهوری منتخب توسط مردم آمریکا با تحقیقات تخیلی او درباره مکان تولد رئیس جمهور، خجالت آور است. همه ما باید برای آمریکا رای بدهیم نه حزبمان. ترامپ فلسفه جمهوری خواهی ندارد او حتی فلسفه محافظه کاری هم ندارد ما نیازمند یک انقلاب هستیم .

کلید واژه ها: ترامپ پاول


نظر شما :