محمود عباس سال‌ها عامل "KGB" بوده است

۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۶ کد : ۱۹۶۲۹۹۱ سرخط اخبار

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند، به اسنادی دست یافته اند که از آرشیو سرویس اطلاعاتی روسیه به دست آمده و نشان می دهد، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای "KGB" کار می کرده است.

به گزارش ایسنا، شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسناد لازم برای اثبات اینکه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سال 1983 برای همکاری با "KGB" (اداره اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروی) جذب این سازمان شده را در دست دارد.

این ادعاها بعد از قبول دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از سوی محمود عباس برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

یک مقام فلسطینی در واکنش به این ادعاها به خبرگزاری "معا" گفت: ما از این حمله علیه عباس تعجب نمی کنیم و همواره بیشتر از آن را انتظار داریم زیرا اسرائیل مانند این و حتی بیشتر از آن را در مورد رئیس فقید یاسر عرفات انجام داد و صدها میلیون دلار برای رسانه های عربی و بین المللی هزینه کرد تا صورت انقلابی وسیره مبارزاتی وی را خدشه دار کنند.

وی گفت این ادعاها "مزخرفات اسرائیل" است که در دیدگاه عباس که مخالف به رسمیت شناختن "کشور یهودی" است تاثیری نخواهد گذاشت.


نظر شما :