برنامه هسته‌ای ایران هنوز برای اسرائیل تهدید است

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۹ کد : ۱۹۶۰۱۹۵ سرخط اخبار

بنی گانتز تاکید کرد که برنامه هسته ای ایران هنوز هم برای رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی است و برای مقابله با ایران به اطلاعات نیاز دارند.

به گزارش فارس، «بنی گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که برنامه هسته ای ایران، هنوز هم تهدیدی برای این رژیم است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» گانتز طی سخنرانی در یک کنفرانس دانشگاهی با بیان اینکه اکنون هیچ تهدیدی حیاتی علیه رژیم صهیونیستی وجود ندارد، مدعی شد که برنامه هسته ای ایران اما تهدیدی است که می تواند خطرناک شود.

وی اظهارات «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق و «ایهود باراک» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی درخصوص اینکه برنامه هسته ای ایران به دلیل محدودیت در برجام، تهدیدی برای اسرائیل نیست، را به شدت رد کرد.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «ما به اطلاعات، توانایی مذاکره و همکاری با دوستان بین المللی علیه ایران نیاز داریم تا ظرفیت نظامی و تهاجمی خود را افزایش داده و غرب باید به مردم ایران بیش از پیش نزدیک شود.»

گانتز همچنین افزود اگر گروه تروریستی داعش به سلاح های میکروبی یا شیمیایی دست پیدا کند، با بکار بردن آنها تهدید بزرگی خواهد شد.

وی در اظهاراتی مداخله جویانه، نیت اصلی اسرائیل درقبال بحران سوریه را نشان داده و گفت: « (برای مقابله با داعش) ما باید یک جنگ زمینی را آغاز کنیم که شامل نیروهای بین الملی باشد.»

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :