فرمانده سپاه: روسیه با جبهه‌ مقاومت هماهنگ است

۰۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰ کد : ۱۹۵۷۵۶۲ سرخط اخبار

فرمانده کل سپاه پاسداران شرایط جبهه مقاومت در نبرد با داعش در سوریه را خوب توصیف کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری دقایقی پیش در حاشیه سفر به گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت اظهار کرد: شرایط در سوریه بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه شهر تدمر آزاد شده و تمرکز روی مقابله با نیروهای داعش است، تصریح کرد: با توجه به آتش بس ایجاد شده تغییری در سیاست روسیه ایجاد نشده و با جبهه مقاومت هماهنگ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران آزادسازی تدمر را نشان دهنده هماهنگی روسیه با سوریه دانست و گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد مقاومت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای داعش به نیابت از دشمنان اسلام در مقابل جبهه مقاومت می جنگند، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت تمرینی برای بسیج جهان اسلام علیه دشمنان بوده و اکنون شرایط در عراق، سوریه و یمن خوب است و وضعیت به نفع انقلاب اسلامی پیش می رود.

جعفری یادآور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امیدواریم تا 25 سال آینده شاهد نابودی دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای گیلان اشاره کرد و افزود: پس از دفاع مقدس برگزاری کنگره شهدا در استان ها آغاز شده و این روند ادامه دارد.

وی شهدای گیلان را دارای ویژگی اخلاص و صداقت بالا دانست و تصریح کرد: شهدای گیلان اثر تعیین کننده ای در سرنوشت عملیات ها در دفاع مقدس داشتند.

جعفری با اشاره به اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: کنگره ملی شهدای گیلان با عمق بیشتر و محتوای عمیق تر در شأن مردم این استان برگزار می شود.

این مسئول هدف از برگزاری کنگره شهدا را نشان دادن و انتقال هدف و راه شهیدان به نسل جوان عنوان کرد و متذکر شد: راه شهدا را باید پیدا کرده و آن را ادامه دهیم.

سرلشکر جعفری عصر امروز در یادواره شهید املاکی در مسجد جامع لنگرود حضور می یابد و سخنران اصلی این مراسم است.

کلید واژه ها: گیلان جبهه مقاومت شهدای گیلان


نظر شما :