20:30 چگونه اتفاقات مجلس را پوشش داد؟

۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰ کد : ۱۹۵۲۸۵۲ سرخط اخبار

برنامه خبری 20:30 در گزارش امشب خود از جلسه برجامی مجلس، باز هم سخنان مخالفان برجام را بیش از موافقان بازتاب داد.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش این بخش خبری از جلسه علنی امروز مجلس که به بررسی طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» اختصاص داشت، با مواضع مخالفان برجام و تاکید بر «کوتاهی دولت در ارائه لایحه» و «نادیده گرفتن کمیسیون برجام که بیش از 40 روز روی این طرح کار کرده بودند» آغاز شد و از ضعف های توافق هسته ای ژنو آغاز شد. البته در این گزارش به «پرهیز از نگاه جناحی به برجام» و «رفع شوک اقتصادی بعد از توافق هسته ای» در کنار نزدیکی به پایان زمان موعود برای اجرای برجام به عنوان موضع موافقان این طرح مجلس نیز اشاره شد.

در ادامه گزارش، گوینده خبر گفت: «حرارت صحبت های صالحی، تب جلسه را تا مرز تشنج بالا برد!». پس از آن بخش هایی از سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس پخش شد که به تهدید وی در مجلس و آرزوی مرگ برای او در صداوسیما اشاره داشت.

در پایان گزارش مذکور گفته شد: با همه حساسیت امروز مجلسی ها، علاوه بر 12 نفری که به جمع بندی نرسیده بودند، این طرح برای دو سه نماینده هم اصلا مهم نبود که دکمه رای گیری را فشار دهند!

بلافاصله پس از این گزارش تصاویری از عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای پخش شد که او می گفت: جلسه امروز مجلس بسیار پرچالش و خیلی زنده بود که نشان می داد نمایندگان ریز و دقیق همه ابعاد برجام را برررسی کرده اند. البته فراز و نشیب هایی هم این طرح داشت و نهایتا اکثریت نمایندگان به کلیات طرحی که به دولت اجازه اجرای برجام را می دهد رای دادند.


نظر شما :