آیا حجاج ایرانی باعث فاجعه منا شدند؟

۰۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۹۵۲۴۲۷ سرخط اخبار

در حالی که جهان اسلام در سوگ حجاج خود عزادار است و دولتمردان آل سعود می توانند با عذرخواهی و تلاش برای جبران، آبی بر آتش خشم امت اسلامی بریزند، فرافکنی و اتهامات بی اساس آنان علیه دیگران، موجب ناراحتی مضاعف داغداران شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، به نقل از ابنا، در حالی که جهان اسلام در سوگ حجاج خود عزادار است و دولتمردان آل سعود می توانند با عذرخواهی و تلاش برای جبران، آبی بر آتش خشم امت اسلامی بریزند، فرافکنی و اتهامات بی اساس آنان علیه دیگران، موجب ناراحتی مضاعف داغداران شده است.

 
پس از اینکه مسؤولان سعودی ابتدا "بی نظمی حجاج" و "قضا و قدر" را مقصر حادثه اعلام کردند، اکنون جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته و پیکان اتهامات را به سوی کشوری نشانه گرفته اند که تعداد زیادی از قربانیان را دارد.

 
در این راستا کمپین هایی با عنوان "ایران تقتل الحجاج" (یعنی "ایران حاجیان را می کشد") به راه افتاده و آنها قصد دارند افکار عمومی مسلمانان را استحمار کنند.

 
روزنامه الشرق الاوسط که وابسته به خاندان سلطنتی سعودی است در خبری که امروز منتشر کرد به نقل از یک مقام موهوم در سازمان حج ایران، حاجیان ایرانی را مسؤول فاجعه منا معرفی کرد!


نظر شما :