حمله دوباره حامیان اردوغان به روزنامه حریت

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰ کد : ۱۹۵۱۸۱۳ سرخط اخبار

جمع کثیری از حامیان حزب عدالت و توسعه با متهم کردن روزنامه حریت به نشر اکاذیب درباره رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور سه شنبه شب به دفتر این روزنامه در استانبول با سنگ حمله کردند.

به گزارش ایرنا خبرگزاری دوغان، همزمان با حمله به ساختمان مرکزی روزنامه حریت در استانبول ، چاپخانه این روزنامه در شهر آنکارا نیز شب گذشته مورد حمله قرار گرفت.
این دومین حمله به روزنامه حریت در هفته جاری است.

یکشنبه شب گذشته نیز حدود 200 تن که به نفع اردوغان و حزب عدالت و توسعه شعار می دادند ، به دفتر این روزنامه در استانبول با سنگ حمله کردند.

مهاجمان با سر دادن شعارهای در حمایت از اردوغان و حزب حاکم ، به دفتر روزنامه با سنگ حمله کردند و شیشه ها و در اصلی ساختمان واقع در منطقه باغجیلار استانبول را شکستند.
بر پایه این گزارش پلیس ضد شورش برای متفرق کردن مهاجمان وارد عمل شد.

مسوولان روزنامه حریت گفتند: مهاجمان یک روزنامه مستقل را به طور غیرقانونی مورد حمله قرار دادند که این امر مایه شرمساری است ،اگر هم خطایی از سوی روزنامه حریت صورت گرفته باشد باید از طریق حقوقی حل و فصل می شد و این اجازه نمی دهد که با سنگ و چماق به روزنامه ای حمله شود.

کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوریخواه خلق و شماری از نویسندگان و سیاستمداران ترکیه با ارسال پیامهایی حمله به روزنامه حریت را محکوم کردند.

کلید واژه ها: حریت روزنامه حریت


نظر شما :