تصاویر: عصبانیت ظریف در جلسه کمیسیون‌

۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۱ کد : ۱۹۴۶۱۴۹ سرخط اخبار
فرارو- وزیر امور خارجه کشورمان عصر دیروز برای ارائه گزارش مذاکرات هسته ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شد.
 
در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید نمایندگان و همچنین ظریف درباره مسائل مختلف بدون حضور خبرنگاران به بحث و تبادل نظر پرداختند. به گفته اعضای این کمیسیون این شلوغ ترین جلسه کمیسیون امنیت ملی بوده است چرا که به غیر از اعضا نمایندگان دیگر نیز در آن شرکت داشتند.  
 
از حواشی این نشست درگیری لفظی ظریف و یکی از نمایندگان بود. به گفته یکی از نمایندگان حاضر در این جلسه کریمی قدوسی از منتقدان مذاکرات هسته ای مدعی شد رهبر انقلاب درباره این مذاکرات به ظریف تذکر داده اند که این سخنان با واکنش تند ظریف مواجه شد. وزیرامور خارجه در پاسخ این ادعا به آقای کریمی قدوسی گفت: شما دروغ می گویید به آقا تهمت می بندید و به آقا ظلم می کنید و آقا به من تذکر ندادند. 
 
به دلیل عدم حضور خبرنگاران و عکاسان تنها چند عکس از این نشست در خبرگزاری خانه ملت منتشر شده است؛ در میان این عکس ها یک عکس از برافروختگی و عصبانیت وزیرامورخارجه موجود است که احتمالا به لحظه درگیری لفظی با کریمی قدوسی مربوط می شود.
 
(تصاویر) ظریف در کمیسیون امنیت مجلس
 
(تصاویر) ظریف در کمیسیون امنیت مجلس
 
(تصاویر) ظریف در کمیسیون امنیت مجلس
 
(تصویر) عصبانیت ظریف در جلسه کمیسیون‌

نظر شما :