ظریف: در چارچوب مقررات بین‌المللی به غنی‌سازی خود ادامه خواهیم داد

۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۲۳:۵۳ کد : ۱۹۳۹۵۳۲ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین المللی به غنی سازی خود ادامه خواهد داد.

«نگوین خوان فوک» معاون نخست وزیر ویتنام بعدازظهر امروز -دوشنبه- با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و گفت وگو کرد.3

در این دیدار، وزیر امورخارجه کشورمان، مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را خوب و مثبت توصیف و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در تمام ابعاد به ویژه اقتصادی توسعه یابد.

در ادامه وزیر امور خارجه کشورمان بر همکاری دو کشور در چارچوب همکاری های جنوب - جنوب در زمینه های مختلف تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین المللی به غنی سازی خود ادامه خواهد داد.

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین بر تبادل اطلاعات و و تجربیات بین دو کشور تاکید و اظهار داشت: زمینه های بسیار خوبی برای توسعه همکاری ها و رفت و آمدها و افزایش همکاری بین شرکت های خصوصی دو کشور وجود دارد.

نگوین خوان فوک معاون نخست وزیر ویتنام ضمن ابراز خرسندی از دیدار از کشورمان گفت: ما از حق صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی هسته ای حمایت کرده و بر این باوریم که ایران نقش برجسته ای در ایجاد صلح و امنیت منطقه ای دارد.

معاون نخست وزیر ویتنام همچنین از افزایش همکاری ها در تمام زمینه ها و به ویژه اقتصادی و انتقال تکنولوژی بین دو کشور استقبال و بر نقش وزرای خارجه دو کشور در توسعه روابط بین ایران و ویتنام تاکید کرد.

کلید واژه ها: ویتنام


نظر شما :