تل‌آویو باید مقدمات حمایت مجدد از اپوزیسیون ایران را در دستور کار قرار دهد!

۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۰۳:۰۵ کد : ۱۹۳۹۵۱۸ سرخط اخبار

نظریه پرداز معروف آمریکایی طی اظهارنظری خواهان حمایت های مجدد فنی و مالی رژیم صهیونیستی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران شد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مایکل لدین»، نظریه پرداز مشهور آمریکایی طی اظهار نظری که در مجله آمریکایی «فرانت پیج مگزین» به چاپ رسیده است گفت: «اسرائیل هنوز گنجایش حمایت از نیروهای اپوزوسیون ایرانی را دارد و قادر است برای سرنگونی نظام ایران از آن ها حمایت کند».

لدین در سخنان خود مدعی شد که اسرائیل باید هجمه تبلیغاتی در زمینه حقوق بشر و حقوق زنان را در سطح جهانی علیه ایران برپا کند و در این راه بهتر است که برای سرکردگان مخالف نظام ایران ابزارهای ارتباطی در دور زدن دیواره های آتش موجود در فضای مجازی فراهم آورده شود.

لدین در ادامه نسخه پیچی برای سران رژیم صهیونیستی در حمایت از اپوزوسیون ایران مدعی شد که تل آویو باید از اتحادیه های کارگری و پخش اخبار آن ها در سطح جهانی حمایت کند.

نظریه پرداز مشهور آمریکایی در ادامه  گفت که به دلیل موارد قبلی حمایت اسرائیل و آمریکا از اوپوزوسیون انجام دوباره آن ضربه ای به موقعیت مخالفان  جمهوری اسلامی وارد نمی کند و حتی باعث تحکیم موقعیت آن ها می شود.

گفتنی است، مایکل لدین نظریه پرداز مشهور آمریکایی در اندیشکده «دفاع از دموکراسی» است که از دهه 1980 میلادی تاکنون جمهوری اسلامی ایران را در رصد خود قرار داده است و در سال 2009 نیز خواهان حمایت تل آویو از عناصر فتنه سبز در سرنگونی جمهوری اسلامی شده بود.


نظر شما :