تشکیل "داعش" جدید در شبه جزیره عربستان

۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۰ کد : ۱۹۳۹۴۷۴ سرخط اخبار

یک گروه تندرو که احتمالا به القاعده وابسته است به نام "انصار دولت اسلامی" در شبه جزیره عربستان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، این گروه تروریستی گروه "انصار الله" یمن و ارتش این کشور را تهدید کرده است که علیه آن ها دست به عملیات تروریستی می زند.

این گروه نام انصار دولت اسلامی در شبه جزیره عربستان را بر خود نهاده است.

این گروه تروریستی همچنین به شهروندان اهل تسنن نسبت به نزدیک شدن به حوثی ها هشدار داد.

این گروه در بیانیه خود آورده است: ای حوثی های رافضی بدانید که خون اهل تسنن گرانقدر است و پس از امروز دیگر این خون ها ضایع نخواهد شد. شما با هر تجاوزی که انجام دهید به شدت و چندین برابر بدتر مجازات می شوید و ما سرهای شما را قطع خواهیم کرد و شما را متفرق می کنیم و تا زمانی که در میان ما نبضی بزند و قلبی بتپد شما را آتش خواهیم زد.

در این بیانیه آمده است: تمام سرهای شما را قطع می کنیم و شما را ریشه کن می کنیم جهاد ما متوقف نخواهد شد تا اینکه حقوق و آبروی خود را حفظ کنیم و پرچم "توحید" برافراشته شود.

در این بیانیه خطاب به اهل تسنن آمده است: شما باید بیدار شوید و این سستی که قلب هایتان را فرا گرفته است باید کنار زده شود و باید در کنار برادرانتان در مقابل حوثی های رافضی بایستید.

این گروه تروریستی همچنین از اهل تسنن در یمن خواسته است تا از مکان هایی که حوثی ها و ارتش یمن در آن حضور دارند دوری جسته و در آن ساکن نشوند و از آنجا عبور نکنند چرا که این مناطق "اهداف مشروع" داعش در یمن به شمار می آید.

کلید واژه ها: اهل تسنن


نظر شما :