گانتز: برای اقدام نظامی در ایران آماده‌ایم

۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۷ کد : ۱۹۳۹۲۰۷ سرخط اخبار

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» بار دیگر مدعی شد که ارتش این رژیم برای اقدام نظامی در ایران آماده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که این رژیم آماده است تا در ایران دست به اقدام نظامی بزند.

دو روز قبل نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» گفته بود در صورتی که توافق احتمالی ایران و گروه 1+5 مورد رضایت تل آویو نباشد، اسرائیل ممکن است از گزینه نظامی استفاده کند.

تازه ترین دور مذاکرات هسته ای ایران و اعضای دائم شورای امنیت به علاوه آلمان جمعه گذشته در شهر نیویورک به پایان رسید. طرفین برای توافق جامع تا روز سوم آذر زمان دارند.

نتانیاهو در سخنرانی هفته قبل خود تلاش زیادی کرد تا ایران را به عنوان تهدیدی جدی برای امنیت جهان معرفی کند. خبرگزاری رویترز پس از این سخنرانی نوشت تل آویو در مسئله ایران بیش از هر زمان دیگری تنها مانده است.

گانتز نیز در مصاحبه ای که روز جمعه منتشر شد، گفته است: «ما برای اقدام در ایران آماده ایم و باید در رابطه با این تهدید که همچنان پابرجاست، واقع بین باشیم.»


نظر شما :