باکو ارتباط پهپاد اسرائیلی با آذربایجان را تکذیب کرد

۰۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۹۳۷۵۶۴ سرخط اخبار

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اخبار مربوط به پرواز پهپاد "هرمس - 450" از خاک آذربایجان به ایران را رد کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری «ترند»، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اخبار مربوط به پرواز پهپاد "هرمس - 450" از خاک آذربایجان که توسط ایران رهگیری و در نزدیکی تأسیسات هسته ای نطنز ساقط شده از خاک این کشور را رد کرد.

" واقف درگاهلی " رئیس بخش مطبوعاتی وزارت دفاع آذربایجان در گفتگو با خبرگزاری ترند با اعلام این که چنین اخباری با هدف تخریب روابط دوستانه آذربایجان با کشورهای همسایه منتشر می شود، گفت: از این نوع پهپادها در نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان استفاده نمی شود. وی افزود: ما این اخبار تحریک آمیز را تکذیب می کنیم و معتقدیم چنین اخباری با هدف تخریب روابط دوستانه آذربایجان با کشورهای همسایه منتشر می شود.

گفتنی است پایگاه خبری ˝دبکافایل˝ نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خود مدعی شد پهپاد سرنگون شده بر فراز تاسیسات نطنز در مرکز ایران، از جمهوری آذربایجان برخاسته بود.

این در حالی است که سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته اعلام کرده بود که پهپاد از یکی از کشورهای منطقه شمال جمهوری اسلامی ایران که در گذشته در منطقه سرزمینی اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده به سوی ایران ارسال شده است.

کلید واژه ها: جمهوری آذربایجان پهپاد


نظر شما :