روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

پهپاد ساقط شده در ایران مشابه پهپادهای ارتش اسرائیل است

۰۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۳ کد : ۱۹۳۷۴۲۶ سرخط اخبار

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از یک کارشناس نظامی نوشته است که تصاویر منتشر شده از پهپاد ساقط شده در ایران، تائید می کند که این پهپاد اسرائیلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز دوشنبه با اشاره به انتشار تصاویر لاشه پهپاد ساقط شده رژیم صهیونیستی در ایران، نوشته است که این تصاویر نشان می دهد پهپاد ساقط شده مشابه هواپیماهای بدون سرنشینی است که ارتش رژیم صهیونیستی از آن ها استفاده می کند.

در بخشی از این گزارش آمده است: «تصاویر نشان می دهند که بدنه مرکزی به شکل معمول یک پهپاد واقعی است. علاوه بر این، اینطور به نظر می رسد که بدنه از مواد پیشرفته ای که در صنایع نظامی جهان از آن ها برای تولید هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود، ساخته شده است.»

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، مقامات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از اظهارنظر در رابطه با هدف قرار گرفتن این پهپاد خودداری کرده اند.

با این حال، این روزنامه نوشته است: «یک متخصص امور تسلیحاتی و هواپیماهای نظامی پس از مشاهده تصاویر به هاآرتص گفت که این پرنده مشابه مدل پهپادهایی است که ارتش اسرائیل از آن استفاده می کند.»

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از هدف قرار گرفتن یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد این پرنده قصد ورود به فضای سایت هسته ای نطنز را داشته، که هدف قرار گرفته ساقط شده است. ایران امروز اعلام کرد این پهپاد از نوع «هرمس» با برد عملیاتی 800 کیلومتر است.

کلید واژه ها: پهپاد رژیم صهیونیستی


نظر شما :