مقام فلسطینی: موشک‌ها فراتر از تل‌آویو خواهد رفت

۱۷ تیر ۱۳۹۳ | ۲۳:۴۶ کد : ۱۹۳۵۵۰۶ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، مقامات مصری دو روز پیش شنبه، پیامی از سوی رژیم صهیونیستی به دو جنبش حماس و جهاد اسلامی رساندند که بر اساس آن در صورت عدم توقف حملات موشکی مقاومت، غزه مورد حمله قرار میگرد.

در همین راستا یک مقام بلندپایه فلسطینی در گفت وگو با «الحیاه» از تماس تلفنی دو تن از مسئولان اطلاعاتی مصر با «موسی ابومرزوق» یکی از رهبران حماس و «زیاد النخاله» معاون دبیر جنبش جهاد اسلامی خبر داد و اعلام کرد در صورت عدم آتش بس از سوی مقاومت، غزه بشدت مورد حمله قرار خواهد گرفت.

وی افزود که ما به طرف مصری اعلام کردیم که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی به دنبال تشدید تنش نیستند و گروههای دیگری مقاومت در میدان وجود دارند که برای متقاعد کردن آنها زمان نیاز است و علاوه اینکه طرف اسرائیلی نیز باید به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان پایان دهد عاقلانه نیست که رژیم صهیونیستی ادعا کند به دنبال افزایش تنش نیست اما دست به حملات همه جانبه روزانه بزند.

این مقام فلسطینی ادامه داد به همین دلیل ما به واسطه مصری اعلام کردیم که به دنبال آرامش هستیم اما اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله داشته باشد به وی پاسخ خواهیم داد.

وی در خصوص آغاز درگیری های گسترده در نوار غزه گفت: آنچه در حال حاضر در جریان است بمباران متبادل است و به نظر نمیرسد به این زودی آتش بس برقرار شود و تا زمانیکه بمباران ادامه داشته باشد ما نیز پاسخ خواهیم داد.

این مقام بلندپایه فلسطینی سپس در مورد هزینه بالای جنگ برای هر دو طرف هشدار داد و گفت که موشکها به آنسوی تل آویو خواهند رسید.


نظر شما :