منافقین در کنار داعش در عراق می‌جنگند

۱۷ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۰ کد : ۱۹۳۵۴۹۹ سرخط اخبار

پایگاه اطلاع رسانی مجلس اعلای اسلامی عراق نوشت:

یک کارشناس فرانسوی اعلام کرد که اعضای وابسته به گروهک تروریستی منافقین از سه ماه پیش به جنگجویان مخالف حکومت در سوریه پیوسته اند و هم اکنون در کنار داعش در عراق می جنگند.

تیری میسان گفت که چندی پیش مریم رجوی در جلسه ای با حضور برخی مقامات عالیرتبه سابق در ناتو برخی مقامات امریکایی و اروپایی به شدت از دولت عراق انتقاد کرده و پیشروی داعش در عراق را خشم مردم عراق خوانده است.

او افزوده که تروریست های منافقین اخیراً گردهم آیی سراسری با حضور چندهزار نفر در پاریس برگزار کرده اند که مریم رجوی در سخنرانی خود در این گردهم آیی از پیشروی نظامی داعش در عراق استقبال و به شدت از نوری مالکی نخست وزیر عراق انتقاد کرده است و تأکید کرده که حدود 600 شخصیت سیاسی از کشورهای عضو پیمان ناتو در این گردهم آیی حاضر بوده اند.

میسان افزوده کسانی مانند ویلیام کیسی (فرمانده سابق عملیات آزادسازی عراق)، جوزف لیبرمن، رودی جولیانی (شهردار سابق نیویورک)، خوزه لویس رودریگز (نخست وزیری سابق اسپانیا، میشل الیو ـ ماری (وزیر دفاع سابق فرانسه)، برنار کوشنر (وزیر خارجه سابقه فرانسه)، و افراد دیگر در این «کارناوال حماقت مجاهدین خلق» حضور داشته اند.


نظر شما :