تعهد معارضان قطری برای سرنگونی خاندان آل ثانی

۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۲۶ کد : ۱۹۳۳۶۷۳ سرخط اخبار

شورای مخالفان دولت قطر با انتشار بیانیه ای ضمن تعهد برای سرنگونی حکومت فعلی قطر، از تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس به خاطر رفتارهای «آل ثانی» عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری «بانورما الشرق الاوسط»، شورای مخالفان دولت قطر امروز یکشنبه تعهد دادند حکومت «حمد بن خلیفه» و «حمد بن جاسم آل ثانی» را سرنگون کنند.

اعضای این شورا اعلام کردند: «دیروز جلسه ای در پاریس (مقر این شورا )داشتیم که در این جلسه در مورد افزایش سیاست های توطئه گرایانه و خصمانه حمد بن خلیفه و حمد بن جاسم آل ثانی علیه دولت های عربی حوزه خلیج[فارس] صحبت کردیم.»

در این بیانیه تاکید شد که معارضان ضمن عذرخواهی از تمام سیاست های خصمانه حکومت آل ثانی در قبال کشورهای عربی حوزه خلیج[فارس]، مسئولیت تمام اتفاقاتی که برای انقلابی ها علیه حکومت فعلی قطر اتفاق می افتد را بر عهده می گیرد .

شورای مخالفان قطر از افزایش اتهامات متقابل میان حکومت های عربی حوزه خلیج [فارس] اظهار نگرانی و آن را امری ناراحت کننده توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلابیون ثروت ملت قطر را برای دامن زدن به فتنه و خونریزی استفاده کردند و این امری است که نه دین و نه عقل آن را نمی پذیرد.

کلید واژه ها: قطر


نظر شما :