تهدید شیعیان عربستان توسط "گردان الزرقاوی"

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۷ کد : ۱۹۳۲۶۰۵ سرخط اخبار

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که "گردان الزرقاوی در بلاد حرمین" که از گروه های مسلح و تروریستی فعال در خاک سعودی است، با صدور بیانیه ای رسمی، شیعیان عربستان را مورد تهدید قرار داد.

گفته می شود در بیانیه این گروهک تروریستی آمده بود: ما مشرکین که همانا "رافضی های مجوس" هستند را از سرزمین بلاد حرمین اخراج خواهیم کرد.

این بیانیه می افزاید: به همه نیروهای خود دستور داده ایم که برای از بین بردن و اخراج "رافضی های مجوس" از خاک سرزمین بلاد حرمین، دست بکار شوند و دست به سلاح ببرند تا این سرزمین را از این مشرکان و خزعبلات و کفرشان آزاد سازیم!"

در ادامه این بیانیه آمده: علاوه بر رافضی ها، همه اموالشان از جمله ساختمان ها، خودروها، هتل ها، حسینیه ها و ممتلکاتشان نیز از سوی نیروهای ما مورد هدف قرار خواهند گرفت.

بیانیه "گروهک الزرقاوی" همچنین آورده: اولین هدف نیروهای ما، حسینیه های وابسته به رافضی ها است!

لازم به ذکر است، رهبری این گروهک تروریستی را فردی بنام "عزام القحطانی" بر عهده دارد که از چند سال پیش اعلام موجودیت کرده اند.

در همین راستا کارشناسان مسائل سیاسی عربستان، هدف از صدور چنین بیانیه ای تهدید آمیز علیه شیعیان عربستان، فراهم کردن و زمینه سازی برای وقوع جنگ داخلی در این کشور است.

در همین حال وزارت کشور سعودی اعلام کرد که یک گروهک تروریستی در این کشور شناسایی و ده ها تن از نیروهای آن بازداشت شده اند.
 


نظر شما :