اولویت‌های سوریه از نظر بشار اسد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۹۳۲۳۳۵ سرخط اخبار

رئیس جمهور سوریه در دیدار با یک هیات امدادرسانی، دولت این کشور را مسئول مراقبت از همه شهروندان سوری دانست.

به گزارش تسنبم، پایگاه النشره، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با گروهی از اعضای کمیته عالی امدادرسانی سوریه اعلام کرد که برای تسهیل امور امدادرسانی باید با مسئولان مربوط هماهنگی شود.

وی در ادامه افزود: دولت مسئول مراقبت از همه شهروندان سوری و تامین مایحتاج آنها حتی در برخی از مناطق که تروریست ها آنها را محاصره کردند، است.

وی همچنین تاکید کرد که پرونده انسانی و پیامدهای آن برای دولت سوریه در اولویت قرار دارد و همه مسئولان مربوطه باید تمام تلاش خود را برای پرداختن به این پرونده به بکار بگیرند.

رئیس جمهور سوریه افزود: مسئولان همچنین باید نیازهای ضروری مانند سرپناه، غذا و دارو را برای شهروندان سوری بویژه کسانی که به دلیل اقدامات جنایت آمیز تروریست ها مجبور به ترک دیار خود شوند را برآورده سازند.

وی در این دیدار که در آن نخست وزیر سوریه نیز حضور داشته است، گفت: وزرا و مسئولان مربوطه همه تلاش های خود در این زمینه را انجام دادند و در بسیاری از مواقع نیز در خروج شهروندان از مناطق نحت محاصره تروریست ها موفق عمل کردند و آنها را به مناطق امن منتقل کردند.

بشار اسد همچنین بر افزایش همکاری میان وزیران و مسئولان در موزد پرونده انسانی تاکید کرد و گفت: امدادرسانی به موقع از اهمیت زیادی برخوردار است و پیگیری امور با همه مسئولان باعض می شود که عملیات امدادرسانی تسهیل شود و در نتیجه آن همه شهروندان سوریه به منازلشان بازگردند.

کلید واژه ها: سوریه


نظر شما :