اسکورت 3 هزار نفری برای رئیس جمهور سابق

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۲ کد : ۱۹۳۱۷۲۳ سرخط اخبار

نزدیکان «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان می گویند که وی برای معالجه و مسائل امنیتی از عصر امروز به مدت یک هفته با 3 هزار محافظ به شهر کراچی انتقال می یابد.

به گزارش فارس ، پرویز مشرف، رئیس جمهور سابق پاکستان از عصر امروز (شنبه) به بیمارستان «پی.ان.اس.شفا» در کراچی، منتقل خواهد شد.

گفته می شود که تنها درمان دلیل انتقال مشرف به کراچی نیست و تهدیدات امنیتی نیز سبب شده تا نیرو های امنیتی وی را به این شهر انتقال دهند.

دوستان نزدیک مشرف می گویند که قرار است وی به مدت یک هفته در کراچی اقامت کند و در این مدت آزادانه با اعضای حزبش ملاقات خواهد کرد.

دولت ایالتی «سند» برای محافظت از مشرف تدابیر امنیتی ویژه ای را در نظر گرفته است که یک خودروی سواری ضد گلوله، پنج خودروی زرهی ارتش، 3 هزار نیروی ویژه و تکاور، همچنین تعداد زیادی پلیس فقط بخشی از این تدابیر امنیتی عنوان شده است.

رئیس جمهور سابق پاکستان، از ماه گذشته در «چک شهزاد» مزرعه شخصی اش نزدیک اسلام آباد اقامت داشت که به تازگی به دیوارهای ضد انفجاری نیز مجهز شده است.

پرویز مشرف در حالی در دادگاه ویژه پاکستان به جرم «خیانت» به کشور در حال محاکمه است که جلسات رسیدگی به اتهامات وی تاکنون به دلایل و بهانه های مختلف به تأخیر افتاده است.

برخی کارشناسان بر این باورند که نفوذ بالای مشرف در ارتش پاکستان یکی از موانع پیشرفت جلسات دادرسی است.

کلید واژه ها: پاکستان کراچی


نظر شما :