تحویل مرزبانان به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران

۱۵ فروردین ۱۳۹۳ | ۲۰:۱۵ کد : ۱۹۳۰۹۹۴ سرخط اخبار

از پیش از ظهر امروز، اخباری مبنی بر تحویل مرزبان های ایرانی از سوی گروهک جیش العدل به مقامات ایرانی منتشر شده بود که امیدها را به سالم بودن هر پنج مرزبان ربوده شده زنده کرد. با این حال، دقایقی پیش یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده مرزبان های آزاد شده چهار نفر هستند و به همراه آن ها، پیکر شهید دانایی فر نیز به ایران تحویل داده شده است.

به گزارش «تابناک»، از روز گذشته موج خبری درباره آزادی مرزبانان ایرانی از سوی شبکه هایی خاص مانند العربیه آغاز شد. این شبکه خبری به نقل از گروه تروریستی جیش العدل در حالی خبر آزادی مرزیان را مخابره می کرد که هیچ خبری از این مرزبان نبود و مقامات محلی و مرکزی همچنان در برزخ تایید یا رد خبر بودند.

اما اندکی بعد یک مقام آگاه در گفت و گو با خبرگزاری های داخلی اعلام کرد مرزبان های ایرانی آزاد شده و به مقامات ایرانی حاضر در پاکستان تحویل داده شده اند. با این وجود، هنوز هم خبری از تعداد دقیق مرزبان های آزاد شده مخابره نشده بود.

با این وجود، دقایقی پیش یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیکر شهید دانایی فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: پیکر شهید جمشید دانایی فر یکی از 5 مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش العدل به همراه 4 مرزبان ایرانی ربوده شده، تحویل رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان شده است.

به این ترتیب، در پی چندین روز انتشار اخبار ضد و نقیض درباره شهادت یکی از مرزبان های ربوده شده ایرانی، به نظر می رسد متأسفانه این بار خبر شهادت جمشید دانایی فر مورد تأیید قرار گرفته است.

کلید واژه ها: جیش العدل دانایی فر


نظر شما :