دبیرجهاداسلامی فلسطین: تسلیم را امضا نکردیم

۲۲ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۳۰۰۳۴ سرخط اخبار

دبیرجهاد اسلامی فلسطین بابیان این که ما آتش بس امضا کردیم اما تسلیم را امضا نکردیم گفت: ما باید قدرت بازدارندگی داشته باشیم و اگر صهیونیست ها خود را بخواهند برتر ببینند،مقاومت فلسطین به اذن و کمک خدا دست آنها را کوتاه خواهد کرد.
[دبیرجهاد اسلامی فلسطین:ما آتش بس امضا کردیم/ تسلیم را امضا نکردیم]

به گزارش ایرنا، رمضان عبدالله شلح در برنامه گفت وگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما افزود: حملات رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی گذاریم.

دبیرجهاد اسلامی فلسطین همچنین از شلیک 80 موشک به کمربند امنیتی شهرک های صهیونیستی خبر داد و گفت : حملات ما در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بوده است.

وی ادامه دا که پس از پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه با رژیم صهیونیستی، آتش بسی را اتخاذ کردیم، اما این رژیم به آن پایبند نبود و هیچگاه تجاوز او متوقف نشد و آخرین آن یورش آنها به نوار غزه بود که مقاومت اسلامی فلسطین با آنها مقابله کرد.

رمضان اضافه کرد : آنها سه نفر از مبارزان گردانهای قدس را به شهادت رساندند و ما اعلام کردیم این موضوع بدون پاسخ نخواهد ماند.

دبیرجهاد اسلامی فلسطین ادامه داد که اکنون به وعده خود عمل کردیم و به همه کمربند امنیتی شهرک های صهیونیستی نزدیک به 80 موشک شلیک کردیم که طبق اخبار رسیده خسارتهای جانی و مالی به آنها وارد شده است .

وی افزود: رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی در سفر آمریکا بود و در این باره صحبتی نکرد اما معاون او گفت که باید به مقاومت غزه پاسخ دهیم .

دبیر جهاد اسلامی فلسطین افزود: مقاومت نیز بیانیه داد که این پاسخ خیلی کوچکی در برابر تجاوز بی شمار صهیونیست ها بود و اگر آنها دوباره حماقتی را علیه مقاومت فلسطین و نوار غزه مرتکب شوند آماده ایم پاسخ خود را به شعاع بیشتر و بالاتری انجام دهیم و قدرت موشکی خود را به رخ آنها خواهیم کشاند .

کلید واژه ها: اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی


نظر شما :