تلاویو: ایران به آمریکا بمب منتقل می کند!

۲۰ آذر ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۹۲۵۸۶۸ سرخط اخبار

"موشه یعلون" وزیر امنیت اسرائیل مدعی شد: ایران با "پست دیپلماتیک" به آمریکا سلاح می فرستد.

به گزارش عصر ایران، "پست دیپلماتیک" به کانال ویژه حمل و نقل بسته ها و نامه ها میان وزارت خارجه هر کشور و سفارتخانه ها و نمایندگی های دیپلماتیکش در سراسر جهان گفته می شود.

براساس قوانین بین المللی، تمامی بسته هایی که از طریق پست دیپلماتیک میان کشورها جابجا می شوند شامل هیچ گونه بازرسی نمی شوند.

وزیر امنیت اسرائیل افزود: مقامات ایرانی زیرساخت های انجام عملیات های مسلحانه در خاک آمریکا را فراهم می کنند.
رادیو اسرائیل گزارش داد: "موشه یعلون" گفت ایران از پست دیپلماتیک برای قاچاق سلاح و مواد منفجره به آمریکا استفاده می کند.

وی همچنین ادعا کرد: ایران از برخی مسیرهای قاچاق مواد مخدر برای قاچاق سلاح به آمریکا برای تکمیل زیرساخت های خود در خاک این کشور استفاده می کند.

یعلون اضافه کرد: ایران تلاش می کند انقلاب شیعه خود را به سراسر جهان صادر کند. ایران برای تضمین بقای حکومت خود و رسیدن به سلاح هسته ای تلاش می کند. اگر ایران به این سلاح دست یابد صلح جهانی را تهدید می کند بنابراین باید مانع ساخت سلاح هسته ای توسط ایران شویم.

نارضایتی های اسرائیل بعد از توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5  در ژنو و بهبودی روابط تهران و واشنگتن به میزان زیادی افزایش یافته است. اسرائیل مخالف توافق هسته ای ژنو است و برای ادامه تحریم ها و فشارها علیه ایران به دلیل برنامه هسته ای اش تلاش می کنند.


نظر شما :