معاون فرمانده کل سپاه: تلاش های تیم هسته ای قابل توجه است

۱۳ آذر ۱۳۹۲ | ۲۲:۱۷ کد : ۱۹۲۵۵۹۲ سرخط اخبار

 ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : تیم جدید مذاکره کننده کشورمان همانند تیم سابق در بحث هسته ای مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی و مردم بوده و تاکنون تلاش های قابل توجهی انجام داده است.

ˈحمیدرضا مقدم فرˈ روز چهارشنبه در حاشیه همایش بین المللی بسیج و رسانه در مشهد به خبرنگاران اظهار کرد: همه باید به تیم مذاکره کننده کشورمان و دستگاه سیاست خارجی کمک کنند.

وی گفت : این امر باعث می شود تا این تیم با پشتوانه مردمی و انسجام و اتحاد ملی در مذاکرات هسته ای و رایزنی های مختلف حاضر و ضمن دفاع از حقوق اساسی ملت ایران، در مقابل باج خواهی و زیاده خواهی های مستکبرین بایستد.

وی در مورد توافق ژنو اظهار داشت :بر اساس مفاد توافقنامه هسته ای در ژنو هر یک از طرف های مذاکره کننده که به تعهدات خود عمل نکنند، این توافق قابل اجرا برای طرف مقابل نخواهد بود و لذا مسوولان کشورمان باید این مفاد را به دقت زیر نظر داشته باشند.

وی گفت : این طبیعی است که اگر طرف غربی و آمریکا در مذاکرات مذکور به توافقات خود عمل نکنند این امکان را به کشورمان می دهد که مسوولان در برابر زیرپا گذاشتن حقوق هسته ای کشور مقابله به مثل کنند. 


نظر شما :