لیبرمن: روابطمان با آمریکا رو به افول است

۲۹ آبان ۱۳۹۲ | ۲۲:۳۶ کد : ۱۹۲۴۸۴۵ سرخط اخبار

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز با اشاره به چالش های پیش روی آمریکا در عرصه بین المللی گفته است روابط تل آویو واشنگتن رو به زوال گذاشته و اسرائیل باید به دنبال متحدان جدید باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «آویگدور لیبرمن» که اخیرا بعد از تبرئه از اتهام سوءاستفاده از اعتماد عمومی بار دیگر به عرصه سیاست بازگشته، در یکی از اولین اظهارنظرهای خود گفته است روابط میان اسرائیل و آمریکا به طرز روزافزونی رو به افول است.

وزیر خارجه صهیونیست ها که به اظهارات جنجالی معروف است، روز چهارشنبه در یک سخنرانی گفته است: روابطمان با آمریکا رو به زوال گذاشته... باید به دنبال متحدان جدید با منافعی مشترک باشیم.

دور تازه مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 از امروز در شهر ژنو سوئیس آغاز می شود. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این بارها نسبت به «معامله بد» با ایران هشدار داده و از آمریکایی ها خواسته است از توافق با ایران خودداری کنند.

لیبرمن در سخنرانی امروز خود به چالش های پیش روی آمریکا هم اشاره کرده و گفته است آن ها «در کره شمالی، پاکستان، افغانستان، ایران، سوریه، مصر، چین با چالش مواجه هستند. آن ها همچنین به مشکلات اقتصادی خودشان هم دست و پنجه نرم می کنند.


نظر شما :