توافق با ایران اشتباهی تاریخی است

۱۹ آبان ۱۳۹۲ | ۰۴:۰۶ کد : ۱۹۲۴۲۶۸ سرخط اخبار

«موشه یعلون» با بیان اینکه توافق با شرایط کنونی با ایران اشتباهی تاریخی است، گفته است کسانی که از اقدام نظامی را رد می کنند، باید بدانند در مذاکرات سخت چطور عمل کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه ضمن ابراز ناخرسندی از توافق احتمالی میان ایران و گروه 1+5، به صورت ضمنی ایران را به اقدام نظامی تهدید کرد.

ایران و گروه 1+5 از روز پنج شنبه دور جدیدی از مذاکرات هسته ای را در شهر ژنو سوئیس آغاز کردند. دیروز وزیران خارجه آمریکا و سه کشور تروئیکای اروپایی هم در سفری از پیش اعلام نشده به ژنو رفتند و مذاکرات را در سطح وزرای خارجه پیگیری کردند.

یعلون در مورد گزارش های منتشر شده از احتمال توافق هسته ای در ژنو، گفته است: کسانی که از عدم نیاز به اقدام نظامی علیه ایران دم می زنند، باید بدانند چطور از پس مذاکرات سخت برآیند.

وی در تائید اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، افزود: توافق با شرایط کنونی یک اشتباه تاریخی خواهد بود.

روز جمعه نتانیاهو قبل و بعد از دیدار با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در فلسطین اشغالی، از توافق با ایران اعلام نارضایتی کرد. وی که می گوید در جریان طرح پیشنهادی ایران قرار دارد، پذیرش این طرح را «یک معامله بسیار بد» دانسته و از کشورهای 1+5 خواسته است این طرح را رد کنند.


نظر شما :