اتفاقات مهمی در ژنو در حال وقوع است

۱۸ آبان ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۲ کد : ۱۹۲۴۲۱۵ سرخط اخبار
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما آماده ایم مذاکرات مبنی بر بازی برد - برد داشته باشیم، گفت: اتفاقات مهمی در ژنو در حال وقوع است و گام خوبی در مذاکرات برداشته شده است.

«محمدرضا باهنر» روز شنبه در حاسیه آیین بزرگداشت مرحوم «حبیب الله عسگراولادی» در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: اگر غربی ها بخواهند بازی برد - باخت راه اندازند، باید بدانند که ایران در این زمینه مجرب و مقتدر است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. این آمادگی را داریم که اگر غربی ها و همپیمانانشان آماده باشند، بازی برد - برد داشته باشیم.

وی درباره نتیجه مذاکرات ژنو نیز گفت: تا آنجایی که ما مطلعیم اخبار خوشی از جلسات روز گذشته ژنو به گوش می رسد و در هر صورت تیم هسته ای از حقوق ملت ایران دفاع خواهد کرد.

باهنر درباره برنامه های عملیاتی ایران در مذاکرات گفت: ایران برنامه های عملیاتی خود را برای مذاکره روز میز گذاشته و باید منتظر ماند تا ادامه مذاکرات را شاهد باشیم.

نایب رییس دوم مجلس با اشاره به بیانات اخبر رهبر معظم انقلاب در حمایت از مذاکره کنندگان هسته ای کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب تعبیرشان این بود که تیم هسته ای کشورمان فرزندان انقلاب هستند و نباید آنها را تنها گذاشت.

وی درباره مذاکره با آمریکا نیز گفت: اکنون دوران آب شدن یخ بین ایران و آمریکا نیست و یخ هایی که براساس دشمنی آمریکا پدید آمده به این سادگی ها آب نمی شود.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد که هم اکنون دوران رابطه مدیریت هاست و گویا گام های مناسبی برداشته شده است.

وی همچنین خبرها درباره جانشینی خود به جای مرحوم حبیب الله عسگراولادی در جبهه پیروان خط امام و رهبری را تکذیب کرد و گفت: بعد از درگذشت مرحوم عسگراولادی هنوز جلسه ای در این خصوص تشکیل نشده و باید صبر کرد تا جلسه ای با حضور اعضا تشکیل شود و نتیجه آن به اطلاع عموم برسد.


نظر شما :