اعلامیه سایت حماس برای مرگ مخالف اسد

۱۴ آبان ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۰ کد : ۱۹۲۳۹۴۲ سرخط اخبار
سایت رسمی جنبش فلسطینی حماس پس از کشته شدن یکی از عناصر تروریستی فعال در گروهک جبهه النصره در اطراف حلب، برای وی اعلامیه تسلیت صادر کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در حالی که سران و مقامات حماس مانند خالد مشعل، اسماعیل هنیه و موسی ابومرزوق بارها ادعا کرده اند که در جنگ داخلی سوریه مشارکت ندارند، اما شواهد و اسناد روایت دیگری در این زمینه دارند.
 
دفتر اطلاع رسانی حماس یا همان سایت رسمی این جنبش یک روز پس از آنکه "وسام محمد العطل" دندانپزشک 35 ساله فلسطینی و ملقب به "ابومحمد الفلسطینی" در ماموریتی انتحاری در سوریه به هلاکت رسید، بیانیه ای برای وی صادر کرد و او را با لقب های آنچنانی شهیدی در راه جهاد فی سبیل الله در سرزمین شام خواند!
 
هر چند سایت رسمی حماس ساعاتی بعد این خبر را از خروجی خود برداشت، اما این پزشک فلسطینی در ساختار اجتماعی و سیاسی حماس فردی شناخته شده به شمار می رود که خبر هلاکت و به زعم سایت رسمی "حماس" شهادت!!!! وی میان خبر سالگرد وعده بالفور و خبری از موسی ابومرزوق معاون خالد مشعل منتشر می شود.
 
تصویری که پیش از برداشته شدن این خبر از خروجی سایت حماس از گرفته شده نشان می دهد که دفتر اطلاع رسانی حماس یا همان مقامات این جنبش در مورد سوریه چگونه فکر می کنند و عمل آنها با گفتارشان تا چه اندازه متفاوت است و متاسفانه شیوه ای منافقانه را در پیش گرفته اند.
نوشته شدن این عبارت که «برادر مجاهد محمد وسام العطل در یک عملیات شهادت طلبانه علیه گردان های اسد به درجه رفیع شهادت رسید" گویای مسایل بسیاری است که هزار سخنرانی و بیانیه و اطلاعیه و مصاحبه از سران حماس نمی تواند آن را بپوشاند، مانند همان مصاحبه ای که موسی ابومرزوق در آن گفته بود خالد مشعل اشتباهی پرچم تروریست های سوری را به دست گرفته بود!

کلید واژه ها: حماس


نظر شما :