دبیرکل الوفاق بحرین آزاد شد

۱۳ آبان ۱۳۹۲ | ۰۲:۴۳ کد : ۱۹۲۳۸۷۳ سرخط اخبار
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین پس از پایان بازجویی دادستان کل از وی ساعتی پیش آزاد شد.
 
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه المنار، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین پس از پایان بازجویی از وی در دادستانی ساعتی پیش آزاد شد. بازجویی از شیخ علی سلمان دبیر کل حزب الوفاق بحرین طبق آخرین اخبار واصله ۵ ساعت به طول کشیده است. الوفاق طی آخرین بیانیه خود بازجویی از شیخ علی سلمان را در راستای انتقام از معارضانی دانست که خواستار دموکراسی بوده و مخالف ظلم و استبداد هستند.
 
بازجویی از شیخ علی سلمان در پی اتهامات وارد شده به وی از سوی سمیره رجب سخنگوی رسمی رژیم آل خلیفه صورت گرفته است. سمیره رجب اعلام کرد که دبیر کل حزب الوفاق به دلیل توهین به وزارت کشور و برخی مقامات نظامی به دادستانی عمومی بحرین احضار شده است. سمیره رجب اظهار داشت: حزب الوفاق اقدام به برپایی نمایشگاه انقلاب کرده و در آن تابلوها و مجسمه هایی را به نمایش گذاشته است که مدعی رفتار غیرانسانی و غیراخلاقی نیروهای پلیس است، همچنین شیخ علی سلمان و چند تن از رهبران این حزب در افتتاحیه این نمایشگاه به نیروهای امنیتی توهین کرده و با نسبت دادن برخی اکاذیب آنان را ناقض حقوق بشر و جایتکار جلوه داده اند.
 
از سوی دیگر منابع خبری محلی گزارش دادند، ۴ تن از برترین وکیل مدافعان بحرین تیمی را برای دفاع از شیخ علی سلمان تشکیل داده اند. دادستانی بحرین امروز نیز طی حکمی، چهار نفر از مخالفان رژیم آل خلیفه را به اتهام همکاری به گروه ادعایی موسوم به جبش الامام به حبس ابد و شش نفر دیگر را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد.

کلید واژه ها: شیخ علی سلمان بحرین


نظر شما :