علی سلمان کلید حل مشکلات بحرین است

۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۰۰:۲۷ کد : ۱۹۶۴۴۴۵ سرخط اخبار

معاون دبیرکل جمعیت "الوفاق" بحرین تاکید کرد که شیخ علی سلمان حتی چه محکوم به هزار سال حبس شود و چه آزاد، برعهد خود با مردم باقی می ماند و او تنها کلید حل مشکلات و باب آشتی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین جمعیت شیعه مخالف در این کشور اظهار داشت:شیخ علی سلمان (دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین) چه به ۱۰۰۰ سال حبس محکوم و چه آزاد شود، برعهد گذشته خود باقی خواهد ماند و هیچ طوفانی او را تکان نخواهد داد و او بر سر پیمانش با مردم بحرین می ماند.

شیخ الدیهی تاکید کرد: شیخ سلمان کلید حل مشکلات بحرین و باب آشتی است و به دست او تفاهم ها و مذاکرات با مردم ممکن خواهد بود.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین افزود: شیخ علی سلمان خود را ملزم کرده که در برابر تهدیدها و ارعاب ها سستی و ضعف از خود نشان نداده و با مردمش صادق باشد به همین دلیل هم زندانی شد. او رهبری سیاسی است که نه به پست و مقام و نه حساب بانکی و نه شهرت فکر نمی کند. تمام توجه و تمرکز او به کشور و مردم معطوف است.

شیخ الدیهی ادامه داد: شیخ علی سلمان انعطاف پذیرترین، منطقی ترین، حکیم ترین و قدرتمندترین چهره سیاسی در برخورد و تعامل با دیگران است. شیخ سلمان به خاطر اینکه خواستار عدالت، بزرگی و آزادی برای همه است و حاکمیت این مسائل را نمی پذیرد بازداشت متهم و محکوم شد.

معاون شیخ سلمان در پایان گفت: قلب و نگاه شیخ علی سلمان متوجه بحرین است، کشورش را دوست دارد، به آن عشق می ورزد، از آن دفاع می کند و با جان خود از آن حمایت می کند به همین دلیل او  اکنون در زندان است. علاوه بر این او یک ملی گرای به تمام معناست.

کلید واژه ها: بحرین شیخ علی سلمان


نظر شما :