گزارش عراقچی به اعضای جامعه اسلامی مهندسین

۱۵ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۹۲۲۵۴۷ سرخط اخبار

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از حضور معاون وزیر امورخارجه در نشست شورای مرکزی تشکل متبوعش خبر داد.

احمد نیک فر عضو شواری مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اعلام اینکه عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو هیئت اعزامی به نیویورک شب گذشته در نشست شورای مرکزی این تشکل سیاسی حضور یافت، گفت: وی گزارشی از برنامه های هیئت ایرانی در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرد و برخی از اعضاء دیدگاه و نظرات خود را درباره این سفر مطرح کردند.

وی افزود: شب گذشته قبل از حضور عراقچی اعضای شورای مرکزی به بحث و بررسی در خصوص این سفر پرداختند و به نظر ما رهبر معظم انقلاب از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری با اوباما و طولانی شدن مذاکره و رایزنی وزیرخارجه ایران با همتای آمریکایی خود راضی نبودند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: البته عراقچی دراین باره حاضر به اظهارنظر نشد اما به واکاوی و برنامه های سفر رئیس جمهور به نیویورک پرداخت.

نیک فر ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین در مجموع سفر رئیس جمهور و تیم همراه به نیویورک را مثبت ارزیابی و بر نقش آفرینی ایران در دیپلماسی قوی و مقتدر تاکید کرد.

وی گفت: به دلیل اهمیت سفر و حضور معاون وزیر امورخارجه در جلسه شورای مرکزی از اعضای شورای تهران نیز دعوت کرده بودیم و  از این رو آنها در نشست دیشب حضور داشتند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با دبیران استان ها پنجشنبه هفته گذشته با حضور محمد رضا باهنر برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست در مورد برنامه های آتی جامعه مهندسین و آسیب شناسی جبهه پیروان بحث و بررسی شد و مقرر گردید اعضاء نظرات خود را به صورت مکتوب برای ما ارسال کنند.

کلید واژه ها: جامعه اسلامی مهندسین


نظر شما :