بیانیه‌‌های آشتی‌جویانه ایران باید با عمل همراه شود

۱۰ مهر ۱۳۹۲ | ۱۹:۰۹ کد : ۱۹۲۲۳۳۰ سرخط اخبار

رئیس رژیم صهیونیستی روز گذشته با حضور در پارلمان هلند ایران را به تلاش برای دستیابی به بمب اتم متهم کرد و گفت بیانیه های اخیر تهران باید با گام های عملی همراه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، «شیمون پرز» که به اروپا سفر کرده، روز سه شنبه بار دیگر ادامه فشارها به ایران را خواستار شد و گفت ایران باید مواضع اخیر خود را با گام های عملی همراه کند.

رئیس رژیم صهیونیستی با حضور در پارلمان هلند، گفت: پایان تهدید هسته ای ایران و پایان دادن به اینکه ایران مرکز ترور باشد، بهترین راه برای برقراری امنیت در جهان آزاد است. تحریم ها موجب شده تا لحنی جدید از ایران شاهد باشیم.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور روحانی در سازمان ملل باید با اقدامات عملی واقعی مورد آزمون قرار گیرد. این فعلا یک بیانیه و لفاظی است.

پرز در ادامه مدعی شد که اعمال ایران با آنچه که می گوید در تناقض بوده و تهران همچنان سرگرم پیشبرد برنامه هسته ای و ساخت موشک های دور برد با قابلیت حمل کلاهک هسته ای است.

دیروز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر تهران را به تلاش برای دستیابی به بمب اتم متهم کرد و گفت اگر جامعه بین الملل نتواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند و اسرائیل را تنها بگذارد، اسرائیل به تنهایی وارد عمل می شود.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز در مطلبی به تحلیل اظهارات نتانیاهو پرداخته و نوشته است جهان مواضع روحانی را باور کرده و هیچ کس در جهان گوش شنوایی برای صحبت های نتانیاهو ندارد.


نظر شما :