هشدار معاون ستاد کل نیروهای مسلح به امریکایی‌ها

۰۳ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۸:۱۶ کد : ۱۹۲۰۳۴۱ سرخط اخبار

سردار جزایری با اشاره به اظهارات اخیر امریکایی ها پیرامون سوریه تأکید کرد: امریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اظهارنظرهای مقامات غربی مبنی بر استفاده از گزینه دخالت نظامی در سوریه اظهار داشت: جنگ تروریستی موجود در سوریه محصول طراحی و برنامه ریزی امریکا و ارتجاع منطقه علیه مقاومت است و با وجود جبهه وسیع دشمن، دولت و ملت سوریه ضمن مقاومت و مقابله با این تهاجم گسترده، پیروزی های خوبی نیز بدست آورده اند.

وی افزود: هم اکنون دولت و مردم سوریه در جنگ تحمیلی تروریستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگاندای رسانه ای غربی ها، ناشی از موفقیت های سوریه علیه دشمنانش است.

سردار جزایری تصریح کرد: هر یک از همدستان امریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده اند و کسانی که بر دامنه این آتش می افزایند از انتقام ملت ها در امان نخواهند بود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به تحولات میدانی در عرصه رویارویی دولت و ملت سوریه با تروریست های تکفیری، سلفی و مورد حمایت غرب و ارتجاع عرب خاطر نشان کرد: اکنون مقاومت سوریه به حدی از بلوغ رسیده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نیست.

این مقام مسئول نظامی تأکید کرد: امریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

کلید واژه ها: سوریه امریکا خط قرمز


نظر شما :