تجمع خاخام های ضد صهیونیست در نیویورک

۰۲ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۹۲۰۲۹۰ سرخط اخبار

یهودیان ارتدوکس مخالف صهیونیست ها با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در نیویورک ضمن مخالفت با ادامه شهرک سازیهای غیر قانونی در سرزمین های اشغالی، خواستار نابودی کامل دولت غیرمشروع رژیم اسراییل شدند.

به گزارش ایرنا شمار زیادی از یهودیان با تجمع در مقابل کنسولگری این رژیم در نیویورک، شهرک سازیهای غیر قانونی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را بشدت محکوم و تاکید کردند نه تنها شهرک سازیها باید متوقف شود بلکه تمام سرزمین مردم فلسطین که بیش از شش دهه است، اشغال شده باید به ساکنان واقعی آن یعنی فلسطینی ها بازگردانده شوند.

تجمع کنندگان با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود، مرگ بر رژیم صهیونیستی و از اشغال فلسطین دست بردارید از سازمان ملل خواستند که با قاطعیت در مقابل جنایت صهیونیست ها بایستد.

ییسرل دوید ویس یکی از رهبران این تجمع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا نسبت به نتیجه مذاکرات صلح که اخیرا میان نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی آغاز شده است، گفت : این مذاکرات نتیجه ای دربرنخواهد داشت، زیرا سالهاست که مذاکرات بین آنها شکست خورده است.

وی استفاده از خشونت برای اشغال سرزمین دیگران را بر خلاف دستورات دین یهود دانست و گفت : رژیم صهیونیستی بر خلاف این دستورات مردم فلسطین را از سرزمین ابا و اجدادیشان بیرون کرده است و هر سال هم با ادامه شهرک سازی به این پیشرویها ادامه می دهد.

دوید ویس افزود : ما به عنوان پیروان موسی این اقدامات جنایتکارانه و اشغالگری را محکوم می کنیم و از همه مجامع بین المللی می خواهیم با شجاعت در مقابل ظلم و جنایت صهیونیست ها علیه مردم فلسطین بایستند.

وی اظهار داشت رژیم صهیونستی با شعار یهودیت به دنبال استیلای اهداف ننگین خود بر منطقه خاورمیانه است، ما این رژیم را باطل می دانیم و خواستار نابودی آن هستیم.

وی آنگاه به حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : آمریکا و این ژریم در منطقه منافع مشترکی دارند، از کاخ سفید انتظار داریم که هر چه سریعتر به حمایت های خود از این رژیم غیر قانونی پایان دهد چرا که اقدامات آنها موجب تنفر از یهودیت، جنگ مذهبی و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه شده است .

گروه خاخام های ضد صهیونیست ها همواره و به مناسبت های مختلف با تجمع در مقابل سازمان ملل و کنسولگری این رژیم که در نزدیکی این نهاد بین المللی قرار دارد، خواستار توقف فوری اشغالگری این رژیم و برخورد جامع جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل به عنوان نهاد تامین کننده صلح و امنیت جهانی هستند.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :