سیاست تهران در قبال مقاومت تغییر نمی‌کند

۱۳ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۸:۱۹ کد : ۱۹۱۹۴۵۳ سرخط اخبار

یک روزنامه کویتی در گزارشی تاکید کرد که تغییر رئیس جمهور در ایران، موضع تهران در قبال محور مقاومت را تغییر نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه کویتی الرای در گزارشی به بررسی سیاست خارجی دولت جدید در ایران پرداخت و تاکید کرد که سیاست تهران در قبال مقاومت و متحدان این کشور در منطقه تغییر نخواهد کرد.

این مطلب با اشاره به اینکه کارشناسان تغییر اساسی در سیاست های ایران در دوره حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران را بعید می دانند، افزود: درحالی که برخی مدعی فصلی نو در روابط تهران با غرب هستند، مقامات ایرانی وقوع چنین تغییر را رد می کنند.

الرای با اشاره به گفت وگوی احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان با این روزنامه؛ از قول وی نقل کرد که سیاست خارجی ایران در دوره حسن روحانی تغییر نمی کند چراکه سیاست خارجی در اختیار رهبر انقلاب اسلامی است.

این روزنامه با اشاره به اینکه انتخاب محمد جواد ظریف نماینده سابق ایران در سازمان ملل به عنوان وزیر امور خارجه می تواند پیامی مثبت برای کاخ سفید باشد، تصریح می کند که تحریم های جدید کنگره در واقع تلاش ها برای بهبود روابط را دشوارتر کرده است.

این روزنامه تاکید می کند که موضع ایران در قبال فلسطین، لبنان و سوریه نیز تغییری نخواهد کرد و موضع ایران در حمایت از مقاومت همچنان ادامه خواهد یافت.


نظر شما :