لیبرمن آینده مذاکرات صلح را پیش بینی کرد

۱۳ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۶:۵۱ کد : ۱۹۱۹۴۴۳ سرخط اخبار

 لیبرمن ضمن اعلام مخالفت با آزادی اسرای فلسطینی تاکید کرد که تلاش های جان کری جهت تحقق صلح میان فلسطین و اسرائیل به موفقیت نخواهد انجامید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن، رئیس کمیسیون سیاست خارجه و امنیت کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و وزیر خارجه پیشین این رژیم خاطرنشان کرد: تلاش های جان کری، وزیر خارجه آمریکا جهت تحقق صلح میان اسرائیل و فلسطین به موفقیت نخواهد انجامید و همگان این مساله را خواهند دید.

وی تصریح کرد: باید روابط میان ما و فلسطینی ها در سطح هماهنگی های امنیتی و اقتصادی با تشکیلات خودگردان باقی بماند، چرا که در شرایط کنونی این تنها راه است.

لیبرمن همچنین مخالفت خود را با آزادی اسرای فلسطینی اعلام و تاکید کرد: زمانی که توافقنامه پیشین تبادل اسیران با فلسطینی ها منعقد شد، تمامی وزرای کابینه حق نظر داشتند در حالی که درباره آزادی این گروه از فلسطینی ها چنین نیست.

رئیس کمیسیون سیاست خارجه و امنیت کنست در خصوص تحریم شهرک های یهودی نشین از سوی اتحادیه اروپا نیز عنوان داشت: اروپایی ها باید از تشویش افکار بپرهیزند و به مسائل داخلی خود بپردازند، ما بدون آن ها به خوبی مسائل خود را اداره می کنیم.


نظر شما :