تولید جدیدترین ناو موشک‌انداز ایرانی

۲۵ تیر ۱۳۹۲ | ۲۱:۲۷ کد : ۱۹۱۸۶۴۸ سرخط اخبار
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تولید جدیدترین ناو موشک انداز ایرانی خبر داد و گفت که این ناو موشک انداز از کلاس ناوهای کمان است.
 
به گزارش تسنیم، دریادار غلامرضا بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جدیدترین ناو موشک انداز ایرانی از کلاس کمان با ویژگی های منحصر به فرد برای نخستین بار در رزمایش نیروی دریایی رونمایی می شود، گفت: از این ناوهای موشک انداز جدید، به تناسب نیاز در شمال و جنوب کشور استفاده خواهیم گرفت.
وی افزود: آخرین مدل از این گونه ناوها، ناو موشک انداز درفش بود که در دریای خزر به آب انداخته شد و هم اکنون در حال خدمت است؛ البته وزارت دفاع در تلاش است که ناو موشک انداز درفش را به تناسب نیاز، به تولید انبوه برساند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه این گفت وگو تأکید کرد: هم اکنون جدیدترین ناو موشک انداز ایرانی از "کلاس کمان" به مرحله تولید کامل رسیده نیروی دریایی تلاش می کند با این ناوها، چرخه دفاع دریایی خود را در مناطق جنوبی کشور از جمله دریای عمان، سواحل مکران و شمال اقیانوس هند و همچنین در شمال کشور و در دریای خزر، تکمیل کند.
وی با بی نظیر خواندن ویژگی های این ناو موشک انداز که کلاس آن را کمان اعلام کرد، گفت: چندمنظوره بودن و آمادگی در برابر رزم های سطحی و ضدهوایی، از ویژگی های این ناو به شمار می رود.

کلید واژه ها: موشک انداز ناو موشک ناو موشک انداز ناو موشک نیروی دریایی


نظر شما :