تبریک معاون صالحی به دولت سوریه

۰۴ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۹۱۶۵۷۶ سرخط اخبار

معاون وزیر امور خارجه انهدام گسترده شبکه های تروریستی و جبهه النصر در سوریه را به مردم این کشور تبریک گفته و اظهار داشت: مردم سوریه با مقاومت خود دشمنان را مایوس کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان همچنین در واکنش به بیانیه شب گذشته وزیران خارجه 11 کشور جهان در نشست اردن که ضمن حمایت از گروه های مسلح و تروریست مدعی شدند ایران و حزب الله درسوریه نیروی نظامی دارند، گفت: سوریه نیازی به کمکهای نظامی جمهوری اسلامی ایران ندارد و در مورد ادعای حضور حزب الله در این کشور نیز سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله قبلا پاسخ صریح، روشنی و شفافی داده اند.
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه گفت: ما قاطعانه از هر گونه اقدام سازنده برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و جنایات سازمان یافته بین المللی علیه سوریه حمایت می کنیم.
وی تاکید کرد: ما همچنین به تلاشهای فعالانه برای توقف خشونت و آغاز گفت وگوی ملی بین نمایندگان حکومت و معارضه اصیل و معتقد به راهکار سیاسی ادامه خواهیم داد و مشورتها و تلاشهای منطقه ای و بین المللی خود را برای تحقق صلح و ثبات در منطقه تداوم می بخشیم.

کلید واژه ها: سوریه


نظر شما :