هدف آمریکا ایجاد جنگ روانی است

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۹۱۶۳۸۰ سرخط اخبار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت اسد در نبرد با تروریست ها نیازی به تسلیحات سایر کشورها ندارد، گفت: هدف آمریکا از اعمال تحریم ضد سوریه ایجاد جنگ روانی است،

محمد اسماعیلی ، درباره تحریم شرکت هواپیمای دولتی سوریه از سوی آمریکا به دلیل اتهام انتقال سلاح از ایران به این کشور، توضیح داد: دولت اسد با در اختیار داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته و ارتش کلاسیک نیازی به تجهیزات نظامی سایر کشورها ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد جنگ روانی در سوریه است، تصریح کرد: با شکست های متعددی که معارضان سوری در نبرد با ارتش دمشق متحمل شده اند، حامیان آنها را وادار کرده با طرح ادعاهای واهی و ایراد اتهام به سایر کشورها برای کمک رسانی به دولت اسد، القاگر این باشند که دولت دمشق با توان نظامی سایر کشورها همچنان بر مسند قدرت است.

 وی با تاکید براینکه غرب به سرکردگی استکبار جهانی در تحولات سوریه سردرگم شده، ادامه داد: سناریوی براندازی دولت دمشق ظرف شش ماه اجرایی نشد و تروریست ها دیگر از اربابان غربی خود حرف شنوی ندارد این مسائل آمریکا و هم پیمانانش را در تحولات سوریه سردرگم کرده است.

 نماینده اصولگرای مجلس نهم، با اشاره به تحریم شبکه دولتی سوریه از سوی آمریکا، گفت: استکبار جهانی همواره با سرپوش گذاشتن بر جنایت های کسانی که به دنبال برآورده کردن خواسته های آنها هستند سعی دارد نوعی فرار روبه جلو داشته باشد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تلویزیون دولتی سوریه به پخش تصاویر جنایات و اقدامات ضد انسانی تروریست ها می پردازد، گفت: با پخش تصاویر اعمال وحشیانه معارضان از سوی تلویزیون دولتی سوریه جهانیان به ماهیت و خوی وحشیگرانه تروریست ها پی برده اند که این به مذاق اربابان آنها نیز خوش نیامده و مجبور به تحریم این شبکه شده اند.

 آمریکا شرکت هواپیمایی دولتی و تلویزیون دولتی سوریه را در لیست تحریم های جدید خود قرار  داده است.

کلید واژه ها: سوریه آمریکا تحریم تروریست ها


نظر شما :