اس 300 به سوریه می رسد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۳:۱۶ کد : ۱۹۱۶۱۴۷ سرخط اخبار

یک منبع روس از ارسال سامانه موشکی اس -300 به سوریه خبر داد.به گزارش واحد مرکزی خبر، در حالیکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن ولادیمیر پوتین با هدف ندادن سامانه دفاعی اس-300 سه شنبه به مسکو سفر می کند، یک منبع آگاه به روزنامه روسی کامرسانت گفت : رئیس جمهور روسیه بر ارسال سامانه اس-300 به سوریه تاکید دارد .

به نوشته این روزنامه ؛ رئیس جمهور روسیه در دیدار چند روز قبل خود با نخست وزیر انگلیس که در شهر ساحلی سوچی روسیه انجام شد به  دیوید کامرون گفته است که اس-300 حتما به سوریه داده خواهد شد.

بنا بر این گزارش، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در نشست با وزیران خارجه لهستان و آلمان در روز دهم ماه می که پشت درهای بسته برگزار شد درباره لزوم تحویل اس-300 به سوریه رایزنی کرده است .

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر کاری فردا به روسیه سفر می کند

به گفته محافل کارشناسی و رسانه ای روسیه ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با درخواست خودداری کرملین از تحویل سامانه دفاعی اس-300 به سوریه به مسکو سفر می کند .

نخست وزیر  رژیم صهیونیستی  در این سفر با ولادیمیر  پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد .

برخی رسانه های خارجی پیش از این فاش کردند:  پس از حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق ، رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با نخست  وزیر رژیم صهیونیستی به وی درباره این اقدام هشدار داده است .

کلید واژه ها: روسیه رژیم صهیونیستی سوریه اس-300 رئیس جمهور روسیه جمهور روسیه وزیر رژیم صهیونیستی سامانه وزیر رژیم نخست وزیر


نظر شما :